hirdetés
hirdetés
hirdetés

Startup-verseny a budapesti BarCampen

A március 10-i Web 2.0 Symposiumon hirdetik ki a start-up cégeknek meghirdetett verseny eredményét. Az előminősítés után a hat legjobb kerül a zsűri és a nyilvánosság elé.
hirdetés

Az Agria Produkció szervezésében zajló Web 2.0 Symposium BarCamp konferenciáján nyilvánosan zajlik a start-up cégeknek meghirdetett verseny. A szervezők szerint a Budapest Bank Startupversenyre több tucatnyi cég pályázott innovációs elképzeléseikkel, az előminősítés után a hat legjobb kerül a zsűri és a nyilvánosság elé. A döntőbe jutott Nagy Bence, Müller Tamás, Benedek Balázs, László Gergely, Gerendély Zoltán, Rétai Martin és Terray Tamás; versenyüket az Index élőben közvetíti. 

A versenyen kívül több előadás is lesz a három teremben zajló rendezvényen: prezentál majd a TechCrunch Europe szerkesztője, Mike Butcher, és Chris Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója.

A BarCamp végleges programja március 6-án derült ki, ugyanis a tavalyi konferenciához hasonlóan most is jelentkezni lehetett előadás-témákkal, amikről a rendezvény közösségi oldalán regisztrált látogatók szavazatai döntötték el, hogy melyik bemutató került nagyterembe, vagy egy tízfős asztalhoz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés