hirdetés
hirdetés
hirdetés

Startup-verseny a budapesti BarCampen

A március 10-i Web 2.0 Symposiumon hirdetik ki a start-up cégeknek meghirdetett verseny eredményét. Az előminősítés után a hat legjobb kerül a zsűri és a nyilvánosság elé.
hirdetés

Az Agria Produkció szervezésében zajló Web 2.0 Symposium BarCamp konferenciáján nyilvánosan zajlik a start-up cégeknek meghirdetett verseny. A szervezők szerint a Budapest Bank Startupversenyre több tucatnyi cég pályázott innovációs elképzeléseikkel, az előminősítés után a hat legjobb kerül a zsűri és a nyilvánosság elé. A döntőbe jutott Nagy Bence, Müller Tamás, Benedek Balázs, László Gergely, Gerendély Zoltán, Rétai Martin és Terray Tamás; versenyüket az Index élőben közvetíti. 

A versenyen kívül több előadás is lesz a három teremben zajló rendezvényen: prezentál majd a TechCrunch Europe szerkesztője, Mike Butcher, és Chris Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója.

A BarCamp végleges programja március 6-án derült ki, ugyanis a tavalyi konferenciához hasonlóan most is jelentkezni lehetett előadás-témákkal, amikről a rendezvény közösségi oldalán regisztrált látogatók szavazatai döntötték el, hogy melyik bemutató került nagyterembe, vagy egy tízfős asztalhoz.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szép nagy kötött Lidl-logó virít rajta sárgán.

A hírportál arról ír, hogy a részvényeket egyszerűen lehívták, mivel az Indexet működtető Magyar Fejlődésért Alapítvány jelentős összeggel tartozott az Indamedia-csoportnak.

Médiatervezéssel és -vásárlással bízta meg a fagyasztott ételeket árusító Aviko a Cafét.

A Diageo 2030-ig egyebek mellett el szeretné érni a zéró szén-dioxid kibocsátást is.

A kampánnyal arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a gyerekek számára nem a szüleik neme fontos, hanem az, hogy szeressék egymást. Rendhagyó kampánybejelentő. 

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés