hirdetés
hirdetés
hirdetés

Start-up cégeket keres a Pepsi

Európába jön idén Pepsi startup-programja, a PepsiCo10. A versenyen győztes tíz technológiai cég a Pepsi márkáival dolgozhat együtt.

hirdetés

Július 15-ig lehet nevezni immár európai cégeknek is a Pepsi PesiCo10 címen meghirdetett programjára, amelyben az óriásvállalat azt a tíz leginnovatívabb technológiai startup-vállalkozást keresi, amelyek később a Pepsi márkáin dolgozhatnak. A program tavaly indult az Egyesült Államokban, idén azonban Európára is kirejesztették.

A verseny weboldalán olyan feltörekvő kis cégek jelentkezhetnek, amelyek kevesebb, mint két éve működnek a technológiai szektorban, és szolgáltatásuk már bevezetésre készen áll, de legalább tesztelték már. A Pepsi a PepsiCo10-et olyan inkubátor programnak szánja, amellyel megtalálja azt a tíz startupot, amelyek támogatásra érdemes technológiákat vihetnek a piacra, és üzleti értékkel bírnak a Pepsi számára is. A közös munkához a cég mentorokat és egyéb támogatást is biztosít számukra.

Tavaly több mint négyszáz nevezés érkezett a versenyre. Míg azonban akkor még bármilyen témájú fejlesztéssel előállhattak a nevezők onnan kezdve, hogy hogyan fizessenek egy étteremben odáig, hogy hogyan várjanak egy vidámparkban a sorban vagy hogyan keljenek fel reggel, idén kifejezetten olyan cégeket keres a Pepsico, amelyek a közösségi média, a mobilmarketing, a helyalapú technológiák, a digitális videó vagy a játék és a tanulási technikák területén működnek.

A kiválasztott startupok a Pepsi, a Gatorade, a Tropicana, a Walkers Snacks vagy a Quaker márkákkal dolgozhatnak együtt egy projekten, az Egyesült Királyságban. A program médiapartnere – akárcsak tavaly – idén is a Mashable, továbi kommunikációs partnere pedig a Highland Capital Partners, az Omnicom Media Group és a Weber Shandwick.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés