hirdetés
hirdetés
hirdetés

Start-up cégeket keres a Pepsi

Európába jön idén Pepsi startup-programja, a PepsiCo10. A versenyen győztes tíz technológiai cég a Pepsi márkáival dolgozhat együtt.

hirdetés

Július 15-ig lehet nevezni immár európai cégeknek is a Pepsi PesiCo10 címen meghirdetett programjára, amelyben az óriásvállalat azt a tíz leginnovatívabb technológiai startup-vállalkozást keresi, amelyek később a Pepsi márkáin dolgozhatnak. A program tavaly indult az Egyesült Államokban, idén azonban Európára is kirejesztették.

A verseny weboldalán olyan feltörekvő kis cégek jelentkezhetnek, amelyek kevesebb, mint két éve működnek a technológiai szektorban, és szolgáltatásuk már bevezetésre készen áll, de legalább tesztelték már. A Pepsi a PepsiCo10-et olyan inkubátor programnak szánja, amellyel megtalálja azt a tíz startupot, amelyek támogatásra érdemes technológiákat vihetnek a piacra, és üzleti értékkel bírnak a Pepsi számára is. A közös munkához a cég mentorokat és egyéb támogatást is biztosít számukra.

Tavaly több mint négyszáz nevezés érkezett a versenyre. Míg azonban akkor még bármilyen témájú fejlesztéssel előállhattak a nevezők onnan kezdve, hogy hogyan fizessenek egy étteremben odáig, hogy hogyan várjanak egy vidámparkban a sorban vagy hogyan keljenek fel reggel, idén kifejezetten olyan cégeket keres a Pepsico, amelyek a közösségi média, a mobilmarketing, a helyalapú technológiák, a digitális videó vagy a játék és a tanulási technikák területén működnek.

A kiválasztott startupok a Pepsi, a Gatorade, a Tropicana, a Walkers Snacks vagy a Quaker márkákkal dolgozhatnak együtt egy projekten, az Egyesült Királyságban. A program médiapartnere – akárcsak tavaly – idén is a Mashable, továbi kommunikációs partnere pedig a Highland Capital Partners, az Omnicom Media Group és a Weber Shandwick.

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés