hirdetés
hirdetés
hirdetés

Virul a Telenor okosnövénye, ha foglalkozol a pároddal

Digitális innovációval, egy úgynevezett „szerelemnövénnyel” lépett elő a Telenor Valentin-nap apropóján, ami annak megfelelően kap vizet és fényt, hogy az őt életben tartó pár milyen intenzitással és minőségben kommunikál egymással a telefonjukon keresztül. A kampány célja a készítők szerint a társadalom perspektívaváltása a digitális kommunikáció negatív hatásával kapcsolatban. Az eszközt az Artificial Grouppal közösen fejlesztették. Alább az alkotók tájékoztatását olvashatjátok.

hirdetés

„A mobilkommunikáció egyre negatívabb kontextusban él a köztudatban: folyton azt halljuk, hogy a telefonunk elidegenít és negatív hatással van a párkapcsolatokra. Mindeközben hajlamosak vagyunk elfeledkezni arról, hogy ebben a kérdésben is az számít, hogy mennyit és milyen minőségben használjuk a telefonunkat. A LovePlanttel pont erre szerettük volna felhívni a figyelmet, hogy igazából csak rajtunk múlik, hogy ez hozzátesz vagy elvesz a kapcsolatunkból!” – mondta Böröndy Kristóf Róbert, a Telenor kampánymenedzsere.

„A LovePlant megalkotása egy nagyon izgalmas és egyben óriási kihívás is volt. Olyan területekre is eveztünk, ahol még sosem jártunk. Reggeli megbeszélés a pszichológussal, aki a pszichológiai alapot biztosította a projekthez, aztán ebéd a növényszakértővel, technológiai konzultáció a fejlesztőkkel, formatervezés... Ez a rész különösen izgalmas volt, hiszen a többszörös Red Dot-díjas Flying Objects csapatával dolgozhattunk együtt... Elképesztő utat jártunk be, amíg megszületett a LovePlant prototípusa” – mesélt az alkotói folyamatról Horváth Gergő, az Artificial Group kreatívigazgatója.

A növény cserepe IoT felhőn keresztül kommunikál a párok telefonján futó applikációval, ami 30 napon át személyre szabott kihívásokat ad a párnak: Kérdezd meg, hogy telik a napja, csak úgy. Vagy megírhatnád neki, hogy büszke vagy rá. Vagy, hogy hagyd a „mit eszünk ma?” kérdést, és inkább csinálj egy romantikus vacsi eseményt egy közösségi oldalon, mert az mennyivel izgibb. A kihívások sokfélék, de mindegyik ugyanazt bizonyítja: a telefon nem csak arra jó, hogy megbeszéljük a bevásárlólistát, hanem rengeteg érzelmet képes közvetíteni. A növény pedig csak akkor kap inni, ha a párok mindketten teljesítették az aznapi kihívásokat.

A LovePlantet párok vihetik haza, ehhez ezen az oldalon meg kell írniuk a megismerkedésük történetét, és hogy miért szeretnék a szerelemnövényt. A kiválasztási fázis után a nyertesek egyszerre kezdhetik el tesztelni az okosnövényt Fiala Borcsával és a párjával, valamint Dobó Ágival és párjával, akik szintén végigcsinálják majd a 30 napos kihívást. Hogy minél több emberben formálhassák át a mobilkommunikáció hatásaival kapcsolatos negatív képet, bárki csatlakozhat a kihíváshoz a Telenor social csatornáin, ahol folyamatosan közzéteszik majd a challange-eket. A felhasználók tehát okosnövény nélkül is belevághatnak a kapcsolatépítő kihívásba.

További képekért kattints!
További képekért kattints!

Alkotók

Megrendelő: Telenor Magyarország

Brand and Marketing Communication Director: Dolezsai Gergely

Head of Brand and Marketing Communication: Cséky Tímea

Marketing Communication Manager: Böröndy Kristóf Róbert, Mitter Szabina

Communications Expert: Zsadon Sára

Social Media and Digital Content Coordinator: Madar Csaba Dániel

Social Media and Analytics Expert: Nagy Gergely László

Creative agency: Artificial Group

Head of Creative Management: Haberland Attila

Creative Director: Horváth Gergő

Art Director: Gróf, Ibos Csaba

Creative Copywriter: Kovács Nóra Judit

Junior Copywriter: Horváth Henrik

Graphic Designer: Matyikánics Ádám, Debreczeni Sándor

Senior Motion Designer: Tiba Péter

Motion Designer: Mészáros Máté, Négyesi Ádám

Digital Content Creative: Gulyás Lídia

Account Director: Kaszta Imola

Account Manager: Barta Lilla

Digital Account Director: Donka Lili

Digital Account Manager: Jalsek Balázs, Romász Andrea

Filmgyártó: Artificial Craft

Rendező: Sébastien Praznoczy

Operatőr: Nagy Marcell

Head of Production: Englert Zsófi

Senior Production Manager: László Csaba

Production Manager: Károly Eszter

Junior Production Manager: Pozsgai Vivien

Termékfejlesztés

Production: NOWLAB  

Head of Creative Technology: Sik Eduárd

Creative Coding: Samu Bence

IoT development: Bobek Roland

Mobile development: Oláh Attila, Horváth Márton (Spreadmonitor)

 

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A fókusz a pénzügyek kényelmes intézésére irányul. 

Erre jutott a Budapest Design Week, mely idén a körforgásos gazdaság témáját járta körül.

Az új országimázs kampány már a fiktív karakter szavajárására épít.

A Mito saját kirándulásaira szokott pólókat tervezni, de mivel idén a túra a járvány miatt elmarad, az ügynökség inkább nosztalgiázik.

A cég iskolákba is elviszi a védekezés nélküli szex kockázataira figyelmeztető kampányát.

Online eredményhirdetés: október 28., 10:00, a storeinsider.hu oldalunkon!

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés