hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sorsfordító filmeket kínál a Paramount Channel

Vannak kihagyhatatlan filmek, amiket mégis kihagy a néző, ezeket népszerűsíti most humorosan a csatorna új kampánya.

hirdetés

A Paramount legújabb promófilmjében egy idősebb férfi vall arról, hogy egy film nézése közben eszébe jutott a fia, akivel már 7 éve nem beszélt, és a látottak hatására felhívta, amikor is kiderült, hogy ő is ugyanazt a filmet nézi... így talált egymásra apa és fia hosszú évek után. A slusszpoén pedig ráül az ember mellkasára, mint a lidérc egy hánykolódós éjszakán.

Ahogy a csatorna némiképp ironikus hangvételű közleménye fogalmaz: „a legkihagyhatatlanabb kihagyott filmekhez különleges promóvideókat is készített a csatorna kreatív csapata, az első már látható a mozis csatorna reklámblokkjaiban, és elérhető a Facebook-oldalon is. A kampány keretében november 10-én 22:00 órakor jön Mega-Aligátor – A féktelen ragadozó, november 17-én este az Óriáspókok - Pánik New Orleansban, az ezt követő hetekben pedig A szellemcápa bosszúja és a Chupacabra – Vérszívó fenevadak kapcsán töprenghetnek el a tévénézők, hogy jó döntés volt-e a Paramount Channelre kapcsolni."

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés