hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sors Tamás paralimpiai bajnok úszó az Unicum nyári kampányában

A „Csak pozitívan!” üzenetet kombináltak a sporttal, egyúttal az új limitált palackot is bemutatták. 

hirdetés

A Zwack Unicum 2010 óta minden tavasszal új limitált palackkal jelenik meg, amelyek minden évben az adott időszak aktualitásaihoz kapcsolódnak. A tavalyi évben Puskás palackkal debütált a márka, előtte a márka 225 éves évfordulóját ünnepelték a limitált üvegen, de volt már focilabda alakú Unicum is. Ebben az évben a víz témájához kapcsolódva az Unicum palackjára a mára már ikonikussá vált Vizesember képe került. A több, mint 100 éves plakátfigurát Pachl Viktornak tulajdonítják, aki egy 1905-1909 között zajló országos pályázat nyerteseként kapta a kép tervezésére a megbízást. A 20. század elején Budapest utcái is ezzel a plakáttal voltak tele, azóta pedig hosszú utat járt be és mára már igazi ikonná vált, mely egybeforrt az Unicum márkával - olvasható a közleményben.

További képekért kattintson!
 

A márka az új palackhoz egy filmet is készített, amely nemcsak a vizes sportokhoz, de az Unicum egyik legfontosabb üzenetéhez, a „Csak pozitívan!” jelmondathoz is kapcsolódik. Főszereplőnek Sors Tamás többszörös paralimpiai, világ- és Európa-bajnok úszót kérték fel, aki "élő példa arra, hogy pozitív hozzáállással, elszántsággal és kemény munkával mennyi mindent el lehet érni".

„Úgy érezzük, nagy szükség van a pozitív, inspiráló történetekre, hiszen mi magyarok hajlamosak vagyunk a borúlátásra. Sors Tamás élettörténete motivációt adhat mindazoknak, akik az élet kisebb-nagyobb problémáival szembesülve esetleg megfutamodnának. Megmutatjuk azt, hogy legtöbbünk kihívásaihoz képest Tamás látszólag sokkal nehezebb helyzetből indult, de kitartással, szorgalommal és pozitív életszemlélettel olyan nagy dolgokat ért el, amiről mi nem is álmodunk” - mondta el Kocsis Ágnes, a film rendezője.

„A parasportolóknak nagyon kevés olyan lehetőség adatik meg, hogy egy ekkora vállalat mellénk álljon, ráadásul egy ilyen nemes céllal, ezért még nagyobb öröm, hogy a Zwack Unicum megtalált és felkért erre a feladatra. Igyekszem úgy élni a lehetőséggel, hogy ezzel parasportoló társaim ismertségét és elismertségét is erősítsem” - fogalmazta meg Sors Tamás a kampányt bemutató sajtótájékoztatón, hogy miért vett részt örömmel a kampányban.

A filmet a Nagoo reklámügynökség készített, a cikket hamarosan frissítjük az alkotók listájával.

A limitált Zwack Unicum palack újdonsága, hogy egy speciális alkalmazásnak (LARA) köszönhetően a palackot szkennelve  azonnal megnyitható a Sors Tamás-film.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés