hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sorrell bánatára szabad az óriásesküvő

Noha két hónappal ezelőtt Martin Sorrell, a WPP vezére még azon reményének adott hangot, hogy az amerikai trösztellenes törvény még megakadályozhatja a Publicis és az Omnicom egyesülését, most a Federal Trade Commission (Szövetségi Kereskedelmi Bizottság) rábólintott a fúzióra. Más piacokon még akadhatnak gondok.

hirdetés

Az amerikai Federal Trade Commission (Szövetségi Kereskedelmi Bizottság – FTC), amely lényegében a magyar Gazdasági Versenyhivatalnak felel meg, engedélyezte a Publicis és az Omnicom egyesülését, miután nem találta versenyellenesnek egy ekkora óriás létrejöttét az amerikai piacon – írja az Advertising Age amerikai szaklap.

A Publicis Groupe közleményében annyit írt, hogy „az egyesülés kielégíti az 1976-os Hart-Scott-Rodino Trösztellenes Törvény követelményeit”. A két holding eddig már megkapta az engedélyt Kanadában, Indiában, Törökországban, Dél-Afrikában és Dél-Koreában.

Az egyesülés végére 2014 első negyedévében tehet pontot a Publicis-Omnicom, miután a két vállalat részvényesei is megegyeztek, valamint átmegy a globális versenyjogi ellenőrzéseken is. Európában az Európai Bizottság szeptember közepe óta vizsgálódik, Kínában pedig egyelőre csak a kérelmet nyújtották be a Kereskedelmi Minisztériumnak.

Az amerikai versenyjogi korlátokban a nyáron még bízott Sir Martin Sorrell, a WPP holding vezére, ugyanis akkor még egyáltalán nem volt benne biztos, hogy a fúzió átmegy majd az FTC-n.

(forrás: AdAge/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés