hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Soros cselédei” - írta a Kreatívnak egy dühös, névtelen olvasó

Októberi számunk az ellenzéki pártok kommunikációjával foglalkozott. Örjöngő levelet, összefirkált oldalakat kaptunk emiatt egy névtelen feladótól.

hirdetés

„Soros cselédei!” - többek között ez szerepel egy olvasói levélben, ami a szerkesztőségünkbe érkezett. Pontosabban egy olyan ember küldött a Kreatívnak felháborodott levelet, akinek minden jel szerint a fia kéretlenül kapott egy nyomtatott Kreatívot, amiért egyébként elnézést kérünk. Ez úgy történhetett meg, hogy a kiadónk minden hónapban küld tiszteletpéldányokat néhány partnerének, cégeknek.

A nevét nem vállaló levélíró nem csak saját nevében írt, a feladónál ez szerepel: „Azok nevében, akik kéretlenül kapták a KREATÍV szennyet!” Elsősorban azonban az októberi fókusztémánkon háborodott fel, amelyben az ellenzéki pártok kommunikációs vezetőit szólaltattuk meg, illetve stratégiáikat mutattuk be. A levélben filctollal összefirkálta a lapot, áthúzta a cikkeket, mindezt be is szkennelte. Különösen jól mutat ez azon a fókusztémát nyitó oldalpáron, amelyen az utcán fotózott, feketével telefújt plakáthely látható. Akár posztmodernnek is nevezhető a gesztus.

„Hogy merik a fiam címére küldeni ezt az ellenzéki szemetet? Erre van pénz? Annak küldjék, aki kéri! Összehordott szemét anyag, disznóságokkal” - írja a névtelen feladó.

A szóban forgó lapszám még kapható az újságárusoknál - erről, illetve a fókusztémáról itt találhatók részletek.

Egyébként a Kreatív kiadója, a PPH Media nem kap pénzt Soros Györgytől.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés