hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Soros cselédei” - írta a Kreatívnak egy dühös, névtelen olvasó

Októberi számunk az ellenzéki pártok kommunikációjával foglalkozott. Örjöngő levelet, összefirkált oldalakat kaptunk emiatt egy névtelen feladótól.

hirdetés

„Soros cselédei!” - többek között ez szerepel egy olvasói levélben, ami a szerkesztőségünkbe érkezett. Pontosabban egy olyan ember küldött a Kreatívnak felháborodott levelet, akinek minden jel szerint a fia kéretlenül kapott egy nyomtatott Kreatívot, amiért egyébként elnézést kérünk. Ez úgy történhetett meg, hogy a kiadónk minden hónapban küld tiszteletpéldányokat néhány partnerének, cégeknek.

A nevét nem vállaló levélíró nem csak saját nevében írt, a feladónál ez szerepel: „Azok nevében, akik kéretlenül kapták a KREATÍV szennyet!” Elsősorban azonban az októberi fókusztémánkon háborodott fel, amelyben az ellenzéki pártok kommunikációs vezetőit szólaltattuk meg, illetve stratégiáikat mutattuk be. A levélben filctollal összefirkálta a lapot, áthúzta a cikkeket, mindezt be is szkennelte. Különösen jól mutat ez azon a fókusztémát nyitó oldalpáron, amelyen az utcán fotózott, feketével telefújt plakáthely látható. Akár posztmodernnek is nevezhető a gesztus.

„Hogy merik a fiam címére küldeni ezt az ellenzéki szemetet? Erre van pénz? Annak küldjék, aki kéri! Összehordott szemét anyag, disznóságokkal” - írja a névtelen feladó.

A szóban forgó lapszám még kapható az újságárusoknál - erről, illetve a fókusztémáról itt találhatók részletek.

Egyébként a Kreatív kiadója, a PPH Media nem kap pénzt Soros Györgytől.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés