hirdetés
hirdetés
hirdetés

„Soros cselédei” - írta a Kreatívnak egy dühös, névtelen olvasó

Októberi számunk az ellenzéki pártok kommunikációjával foglalkozott. Örjöngő levelet, összefirkált oldalakat kaptunk emiatt egy névtelen feladótól.

hirdetés

„Soros cselédei!” - többek között ez szerepel egy olvasói levélben, ami a szerkesztőségünkbe érkezett. Pontosabban egy olyan ember küldött a Kreatívnak felháborodott levelet, akinek minden jel szerint a fia kéretlenül kapott egy nyomtatott Kreatívot, amiért egyébként elnézést kérünk. Ez úgy történhetett meg, hogy a kiadónk minden hónapban küld tiszteletpéldányokat néhány partnerének, cégeknek.

A nevét nem vállaló levélíró nem csak saját nevében írt, a feladónál ez szerepel: „Azok nevében, akik kéretlenül kapták a KREATÍV szennyet!” Elsősorban azonban az októberi fókusztémánkon háborodott fel, amelyben az ellenzéki pártok kommunikációs vezetőit szólaltattuk meg, illetve stratégiáikat mutattuk be. A levélben filctollal összefirkálta a lapot, áthúzta a cikkeket, mindezt be is szkennelte. Különösen jól mutat ez azon a fókusztémát nyitó oldalpáron, amelyen az utcán fotózott, feketével telefújt plakáthely látható. Akár posztmodernnek is nevezhető a gesztus.

„Hogy merik a fiam címére küldeni ezt az ellenzéki szemetet? Erre van pénz? Annak küldjék, aki kéri! Összehordott szemét anyag, disznóságokkal” - írja a névtelen feladó.

A szóban forgó lapszám még kapható az újságárusoknál - erről, illetve a fókusztémáról itt találhatók részletek.

Egyébként a Kreatív kiadója, a PPH Media nem kap pénzt Soros Györgytől.

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés