hirdetés
hirdetés
hirdetés

Somlai-Fischer Ádám

hirdetés

Somlai-Fischer Ádám (37) építész, képzőművész, IT-guru
Aether, Kitchen Budapest, Prezi

Somlai-Fischer Ádám - Fotó: Udvardy Dávid)

Az ajánlásokból is az derült ki, hogy Somlai-Fischer az az ember, akivel az újkori magyar kreativitás kezdődött, ő az, aki mindenki más szerint a kreatív ember archetípusa. A Kitchen Budapest, a Prezi és a Bridge Budapest társalapítója, rengeteg kísérleti innovatív technológiai és művészeti projekt alkotója és ötletgazdája, számos nemzetközi díj nyertese, például a 2009-es World Technology Awardé. Kevés kreatív világsztárja van ma Magyarországnak, Somlai-Fischer Ádám kétségtelenül az egyik legfontosabb. 

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Kisgyermek korom óta nehezen tudom megfogalmazni, mivel foglalkozom. Mindig a kíváncsiság hajtott.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
John Cage, Usman Haque, Halácsy Péter, Árvai Peter, a gyermekeim és általában a kreatív bajkeverők.

Mit jelent a kreativitás?
Az a törékeny pillanat, amikor szereted azt, amit éppen csináltál és ezt felhasználva újat és újat csinálsz. Így a rengeteg alternatívából a végén könnyű jót kiválasztani. Ez a folyamat segít elképzelni és az emberiség álmaira formálni a jövőt.

Kedvenc munka:
Wifi Camera, Aleph

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés