hirdetés
hirdetés
hirdetés

Somlai-Fischer Ádám

hirdetés

Somlai-Fischer Ádám (37) építész, képzőművész, IT-guru
Aether, Kitchen Budapest, Prezi

Somlai-Fischer Ádám - Fotó: Udvardy Dávid)

Az ajánlásokból is az derült ki, hogy Somlai-Fischer az az ember, akivel az újkori magyar kreativitás kezdődött, ő az, aki mindenki más szerint a kreatív ember archetípusa. A Kitchen Budapest, a Prezi és a Bridge Budapest társalapítója, rengeteg kísérleti innovatív technológiai és művészeti projekt alkotója és ötletgazdája, számos nemzetközi díj nyertese, például a 2009-es World Technology Awardé. Kevés kreatív világsztárja van ma Magyarországnak, Somlai-Fischer Ádám kétségtelenül az egyik legfontosabb. 

Mikor döntötte el, hogy azzal akar foglalkozni, amivel most?
Kisgyermek korom óta nehezen tudom megfogalmazni, mivel foglalkozom. Mindig a kíváncsiság hajtott.

Ki a példaképe? Kik inspirálták?
John Cage, Usman Haque, Halácsy Péter, Árvai Peter, a gyermekeim és általában a kreatív bajkeverők.

Mit jelent a kreativitás?
Az a törékeny pillanat, amikor szereted azt, amit éppen csináltál és ezt felhasználva újat és újat csinálsz. Így a rengeteg alternatívából a végén könnyű jót kiválasztani. Ez a folyamat segít elképzelni és az emberiség álmaira formálni a jövőt.

Kedvenc munka:
Wifi Camera, Aleph

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Faragó Ricsivel forgatott ajánlót a Sport TV a Super Bowlhoz.

20 év után van újra magyar vezető a cég élén.

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés