hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sólyom László szerint egy réteg képviselet nélkül maradna a Heti Válasz megszűnésével

A volt államfő publicisztikában áll ki a már csak digitális formában elérhető hetilap mellett.

hirdetés

A június 7-én megjelent lap vezércikkében jelentette be Borókai Gábor főszerkesztő-lapigazgató, hogy a lapot utoljára adták ki nyomtatásban, és hogy az ezt követő lapszámok csak elektronikus formátumban, digitális standon lesznek elérhetőek.

„A tulajdonos választások utáni kivonulása és az eladási kísérletek kudarca vezetett el az öncsőd kezdeményezéséig” – fogalmazott akkor Borókai, utalva ezzel arra, hogy a választások után Simicska Lajos elkezdte felszámolni saját médiabirodalmát. Megszűnt a Magyar Nemzet és a Lánchíd Rádió, a Hír Tv-nél leépítések kezdődtek, a Heti Válasz pedig a jelek szerint sikertelenül keresett befektetőt a folytatáshoz.

Az első, már csak digitálisan megjelenő számban Sólyom László egykori köztársasági elnök áll ki a lap mellett, gondolatmenetének lényege, hogy nagyon széles réteg veszítette el a nyomtatott lap megszűnésével a képviseletét.

A Kinek kell a Heti Válasz? címet kapó publicisztikában a volt államfő úgy fogalmaz: „a Heti Válasz nem írt vállalhatatlant; nem volt lapjain félelemkeltés, gyűlöletszítás. Megmutatta, hogy az elkötelezettség nem jár bezárkózással, nem tartotta eleve rossznak, aki másként gondolkozik”

Sólyom azt írja "nem lehet csak a megszűnés közvetlen okaival foglalkozni. "Hosszabb folyamat vezetett ide, s számomra az a kérdés: ki változott meg inkább, az újság vagy eredeti politikai otthona? Ki kit hagyott cserben?" – írja az egykori államfő.

A publicisztika azzal a gondolattal zárul, hogy a Heti Választ nem lehet csak szimplán jobboldali lapnak titulálni. "A Heti Válasz rendszeresen közölt interjúkat olyan vállalkozókról, akik saját erejükből vitték sokra, nem pedig állami vagy önkormányzati megrendelésekkel. Meg lehetett ismerni gondolkodásmódjukat, kultúrájukat. Nem tudjuk, kire szavaznak. De azt igen, hogy bár a »polgári Magyarország« politikai termék lett, igenis létezik, s megvan ma is. Nagyon széles réteg maradna elhagyatott, amelynek értékrendje nem változott, de elvesztette képviseletét."

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

A Geico szpotjában a gólszerző focista végigcsússza a térdén a pályát.

Rendhagyó akciót indított a 444-gyel közösen az OTP.

Az Est FM és a Radio Café volt frekvenciáján, a budapeti 98,6 MHz-n indulhat az új rádió.

Minden nevezés után 10 eurócentet adományoznak az SOS Gyermekfalvak részére.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés