hirdetés
hirdetés
hirdetés

Népszerűvé válik a fair trade

Sólyom, Frei és Bono is mellette

A fair trade vagy másképpen méltányos kereskedelem egyelőre gyerekcipőben jár Magyarországon. Többnyire anyagi forrással alig rendelkező civil szervezetek népszerűsítik, amelyek ritkán nyúlnak hagyományos marketingeszközökhöz. Pedig a fogyasztói igény kezd kialakulni.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

Május 31. az OVA végső határideje. Külön várjuk a social platformokra készült videókat és kedvezményes áron a nonprofit szervezetek videóit!

A több hónapig tartó tenderfolyamat során végül öt ügynökséget választott ki a vállalat. Megmaradt több régi szereplő is, de két új is bekerült a körbe.

Dreher 24-re keresztelte és megújította az alkoholmentes termékvonalat a Dreher, amit tévékampány is kísér.

Hallgatni-, nézni- és olvasnivalók és utazós tippek Turcsányi Szabinától, a Highlights of Hungary projektvezetőjétől.

A videómegosztóval bővül a magyar sales house nemzetközi portfóliója.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Újszászi Györgyi mintha keverné egy kicsit a szezont a fazonnal. Lehet, hogy ő személy szerint nem támogatja, hogy mondjuk fair trade málnadzsem is jöjjön az országba,
de a fair trade-ség alapesetben magára a termékre vonatkozik, és semmi köze ahhoz, hogy végül hol kerül eladásra a cucc.

Egy tök más kérdés, hogy miért nincs itthon előállított fair trade dzsem.
#
Én szkeptikus vagyok a kutatási eredményekkel kapcsolatban. Ez is olyan téma, amikor minden ember szívesen tetszeleg abban a szerepben, hogy persze, neki fontos ez, mégis az
olcsó dömping német tejet veszi meg a hipermarketben... Tudjuk, hogy a magyar fogyasztó árérzékeny. Magyarul magasról tesz a fair trade-re, hogyha az a termék akár egy
forinttal is drágább, mint a mellette lévő a polcon. Meg abban a szupermarketben vásárol, amelyikről mindenki tudja, hogy pocsékul bánik a munkatársakkal... Azt
megkérdezték, hogy egyáltalán tudja-e, melyik boltban kapható és milyen fair trade termék? Ha ezt nem tudja megmondani felejthető az egész kutatás... Szerintem.

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés