hirdetés
hirdetés
hirdetés

Népszerűvé válik a fair trade

Sólyom, Frei és Bono is mellette

A fair trade vagy másképpen méltányos kereskedelem egyelőre gyerekcipőben jár Magyarországon. Többnyire anyagi forrással alig rendelkező civil szervezetek népszerűsítik, amelyek ritkán nyúlnak hagyományos marketingeszközökhöz. Pedig a fogyasztói igény kezd kialakulni.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

A Magyar Lapkiadók Egyesülete szerint több szempontból is elítélendő a Fradi gyakorlata a sajtóval szemben.

A cél a 2022-es Európa-bajnokság szén-dioxid lábnyomának csökkentése.

A The Chop című műsorban a legjobb asztalost keresik. Az egyik versenyző arcán azonban a 88-as szám díszelgett.

Limitált kiadású csomagolás is jár a kampányhoz.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Újszászi Györgyi mintha keverné egy kicsit a szezont a fazonnal. Lehet, hogy ő személy szerint nem támogatja, hogy mondjuk fair trade málnadzsem is jöjjön az országba,
de a fair trade-ség alapesetben magára a termékre vonatkozik, és semmi köze ahhoz, hogy végül hol kerül eladásra a cucc.

Egy tök más kérdés, hogy miért nincs itthon előállított fair trade dzsem.
#
Én szkeptikus vagyok a kutatási eredményekkel kapcsolatban. Ez is olyan téma, amikor minden ember szívesen tetszeleg abban a szerepben, hogy persze, neki fontos ez, mégis az
olcsó dömping német tejet veszi meg a hipermarketben... Tudjuk, hogy a magyar fogyasztó árérzékeny. Magyarul magasról tesz a fair trade-re, hogyha az a termék akár egy
forinttal is drágább, mint a mellette lévő a polcon. Meg abban a szupermarketben vásárol, amelyikről mindenki tudja, hogy pocsékul bánik a munkatársakkal... Azt
megkérdezték, hogy egyáltalán tudja-e, melyik boltban kapható és milyen fair trade termék? Ha ezt nem tudja megmondani felejthető az egész kutatás... Szerintem.
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés