hirdetés
hirdetés
hirdetés

Népszerűvé válik a fair trade

Sólyom, Frei és Bono is mellette

A fair trade vagy másképpen méltányos kereskedelem egyelőre gyerekcipőben jár Magyarországon. Többnyire anyagi forrással alig rendelkező civil szervezetek népszerűsítik, amelyek ritkán nyúlnak hagyományos marketingeszközökhöz. Pedig a fogyasztói igény kezd kialakulni.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés

A White Elephant Digital kampánya annyira kis költségvetésből valósult meg, hogy a zsűri külön kategóriában díjazta a projektet.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Schiwert-Takács László szabadságra megy, de utána marad a cégnél. Utódjáról a későbbiekben döntenek.

Ez rekordösszegnek számít. Mindeközben a nagy forgatócsoportok is visszaszivárognak Magyarországra.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Újszászi Györgyi mintha keverné egy kicsit a szezont a fazonnal. Lehet, hogy ő személy szerint nem támogatja, hogy mondjuk fair trade málnadzsem is jöjjön az országba,
de a fair trade-ség alapesetben magára a termékre vonatkozik, és semmi köze ahhoz, hogy végül hol kerül eladásra a cucc.

Egy tök más kérdés, hogy miért nincs itthon előállított fair trade dzsem.
#
Én szkeptikus vagyok a kutatási eredményekkel kapcsolatban. Ez is olyan téma, amikor minden ember szívesen tetszeleg abban a szerepben, hogy persze, neki fontos ez, mégis az
olcsó dömping német tejet veszi meg a hipermarketben... Tudjuk, hogy a magyar fogyasztó árérzékeny. Magyarul magasról tesz a fair trade-re, hogyha az a termék akár egy
forinttal is drágább, mint a mellette lévő a polcon. Meg abban a szupermarketben vásárol, amelyikről mindenki tudja, hogy pocsékul bánik a munkatársakkal... Azt
megkérdezték, hogy egyáltalán tudja-e, melyik boltban kapható és milyen fair trade termék? Ha ezt nem tudja megmondani felejthető az egész kutatás... Szerintem.
hirdetés
hirdetés

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

Július 1-től új kiadó gondozásában jelennek meg a magazin lapszámai.

Furcsa dolgokat szokott kérni a NASA a különböző tudományterületek vezetőitől. 

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés