hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Megkapó reklámot készítettek német diákok az Adidasnak

Szellemi leépüléssel küzdő idősek otthona, az évtizedek távolába vesző ifjúság ábrándja, egy hajdan ünnepelt atléta, és egy kopott, ősrégi, talán múlt századi futócipő, aminek három csík van az oldalán. Minden összetevő adott tehát ahhoz, hogy egy érzelmes film készüljön az Adidas márka számára, az alkotó német diákok pedig nem is hibáztak.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Amerikában igény van rá.

Deák Kristóf filmje a legjobb élőszereplős rövidfilm kategóriában versenyzik majd.

A Magánszféra című műsort máshova vinné. Kompromusszumokat akartak vele hozatni.

A végső szót azonban a GVH fogja kimondani.

MySchool néven indít videócsatornát a YouTube-on.

Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Allianz Értékesítői Nap rendezvényszervezési feladatait kapta meg a cég.

Hello Hollywood címmel indul vele műsor a kereskedelmi csatornán.

Február 5-ig lehet jelentkezni a 14 hetes képzésre.

A Park Center kereskedelmipark-portfólió választotta őket többkörös tenderen.

A márka a Mosolyfestők Alapítványt támogatja.

hirdetés

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

hirdetés
hirdetés