hirdetés
hirdetés
hirdetés

Megkapó reklámot készítettek német diákok az Adidasnak

Szellemi leépüléssel küzdő idősek otthona, az évtizedek távolába vesző ifjúság ábrándja, egy hajdan ünnepelt atléta, és egy kopott, ősrégi, talán múlt századi futócipő, aminek három csík van az oldalán. Minden összetevő adott tehát ahhoz, hogy egy érzelmes film készüljön az Adidas márka számára, az alkotó német diákok pedig nem is hibáztak.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Az ingyenesen letölthető TrendLabben hazai marketing- és kommunikációs szakemberek szedték össze a meghatározó trendeket, és szerepel benne a kaszinókapitalizmus szó.

Bodolai László, az Index alapítványának elnöke kérte fel a Magyar Hírlap volt főszerkesztőjét.

Az a közös bennük, hogy nagyon gyorsan úsznak, és egyikük sincs itt a Fina vb-n.

És a feliratos Comedy Central Extrának is. Utóbbit a szinkronizált Comedy Central Family váltja, míg a magyar zene az MTV-re költözik.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Cukrászok a Chili TV-n fog futni július 31-től.

Augusztus végéig várják a jelentkezőket, a program során a hallgatók fizetést is kapnak.

Tóber Edina korábban a Notebookspecialista.hu senior marketingmenedzsere volt.

A Magyar Nemzet értesülése szerint Orbán Viktor tusnádfürdői beszéde volt a kampány első lépése.

Interaktív térképet is tettek hozzá.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

hirdetés
hirdetés