hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sokelemes kampány készült a VOLT Fesztiválra

Alig egy hónap múlva elindul a jubileumi 25. Telekom VOLT Fesztivál. A szervezők a nemzetközi line-up bemutatása mellett a hazai közönség VOLT-hoz való kötődését is erősíteni szeretnék, ezért - elsősorban az online platformra - több tartalmat is fejlesztettek: az esküvői videó és a Love-dal után nemsokára jönnek a kisfilmek, majd a Punnany Massiftól a himnusz is. Kampánybejelentő következik.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A pénzen túl című kisfilmmel nyert nagydíjat egy spanyol bank Cannes-ban.

Csütörtökig tíz Cannes Liont szereztek, ebből több mobilmegoldást is Budapesten fejlesztettek.

És nyerj két belépőt a chatmarketing képzésünkre! (X)

A MOME-val közösen készített WWF-kampány érdemelte ki a díjat.

Érdekes játszótéri kísérlettel hívja fel erre a figyelmet a Telekom.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Young & Rubicam shortlisten van a Radio kategóriában. 

Cannes-ban nagydíjat ért az ötlet.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés