hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sok-sok magyar shortlistes a Sabre Awardon

Kilenc kategóriában is érdekeltek magyar megbízók és ügynökségek a Holmes Report által kiírt 2018-as Sabre Awardon, amelynek shortlistje hétfőn vált publikussá. A verseny díjátadója május 23-án lesz Amszterdamban.

hirdetés

Az alábbi nevezők munkái reménykedhetnek a kategóriagyőzelemben (zárójelben az ügynökség, ha van):

  • A Közép-kelet európai régió ügynökségeire kiírt kategóriában a GE Digital Magyarország nevezése, a „Vidd be a szüleidet dolgozni" (Grayling);

  • B2B kategóriában a JCDecaux és az Uniomédi nevezése, az Álljon meg egy novellára;

  • Financial Services kategóriában az OTP Egészségpénztár A munka nem várhat! című kampánya (Café PR);

  • Integrált marketing kategóriában a Discovery Networks és a Telekom nevezése, a Gold Rush Game című műsorhoz kötödő Watch&Win kampány, az Aranyláz Magyarországon (Goodwill Communications és Duelbox);

  • Employer Branding kategóriában a Telekom #MyWork #MyFuture kampánya (Uniomedia és MEC Hungary);

  • Public Education kategóriában az Avon Magyarország  „…mert a smink mindenkié!” kampánya (Well PR);

  • Telecommunictions kategóriában a Telekom Legyél te is informatikus kampánya (Uniomedia és MEC Hungary);

  • Consumer Health kategóriában a Nyugdíjasok Országos Szövetsége a Holt költők társalgása című, halott költőink műveiből készült képregényes feldolgozása (Deepinsight);

  • Educational and Cultural Institutions kategóriában a Katona József Színház Hamlet című darabjához készült Voltál már dán királyfi? Még lehetsz! című kampánnyal (Republic PR);

  • Consumer Electronics kategóriában az LG OLED tévéjéhez köthető megjelenése a Lumas Galériában (Noguchi Porter Novelli).

A Holmes Report által kiírt Sabre Award (avagy a pr-szakma Oscarja) az egyik legrangosabb pr-verseny globálisan, a tavalyi versenyen a Café PR által az OTP-nek készített Nem dolgozhatsz örökké! című kampánya nyert aranyat. Shortlistes volt a Deepinsigh Green Taxinak készített piacbevezető kampánya mellett az Uniomedia Telekomnak készített, Legyél Te is Informatikus kampánya, szintén tőlük a Sanofi megbízásából született Influenzabusza, valamint a Noguchi Ericsson-kampánya került be kategóriája legjobb öt pályamunkája közé.

Javítás: Az LG-nél eredetileg a 2016-os megjelenésüket tettük be, amely egy másik galériában, a Nemzetiben debütált, a Lumas a helyes.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

15 millió forintot szeretnének összegyűjteni.

Arról kell a diákoknak trailert készíteniük, hogy mi lesz 20 év múlva.

A Facebook az NBA rájátszások idején mutatta be új reklámját, amelyben elvileg bocsánatot kér.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés