hirdetés
hirdetés
hirdetés

Skittles: A pride hónapja alatt csak egyetlen szivárvány számít

Ezért ebben a hónapban a csomagoláson és a tasakban szürke színűek a drazsék – írja az Adweek.

hirdetés

Június a Pride hónapja, és ilyenkor nagyon sok márka alkalmazza előszeretettel a rainbow washingot (a greenwashing mintájára – a szerk.), azaz amikor a vállalat a szellemiségéhez a gyakorlatban nem különösebben passzoló témát a fogyasztó arcába tolva harsogja magáról, hogy mi márpedig olyannyira hiszünk a diverzitásban és a társadalmi egyenlőségben, hogy azt nem átalljuk egy hanyagul elegánsan elhelyezett szivárvánnyal is alátámasztani.

Nem úgy a Skittles, amely gondolt egy nagyot, és pont az ellentétes irányba ment a Pride Month idején: mivel a márka csomagolásán eleve szivárványszínben pompáznak a drazsék, ezért átmenetileg inkább eltávolították a színeket, mondván: Pride [hónapja] alatt csak egyetlen szivárvány számít”. Sőt, maguk a drazsék is színtelenek a tasakban. A Taste The Rainbow szlogent pedig átmenetileg Give The Rainbow-ra változtatták, és minden eladott csomag után 1 dollárt az akció partnerének, a GLAAD nevű LMBT-szervezetnek adományoznak.

A színtelen, pontosabban szürke Skittles az Egyesült Államokban lesz kapható.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Sportfive néven folytatja a Groupama Arénát is üzemeltető cég.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés