hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sitcomsorozattal kampányol az OTP Ingatlanpont

Az OTP Ingatlanpont a Café Communications együttműködésével pozicionálja magát a ingatlanpiacon új kampányával, amely a lakáseladást, -vásárlást megkönnyítő digitális szolgáltatást, a Kapcsolatipont ügyfélfiókot mutatja be.

hirdetés

„A lakásvásárlás jellemzően élethelyzet-változáshoz kapcsolódik, így a célcsoportba tartoznak az önállósodók, a családalapítók, a befektetési lehetőségeket keresők, a gyereküknek lakást biztosító szülők és az életminőség javítása céljából vásárlók. Így a kampány célcsoportja a lakásvásárlásban és értékesítésben érintettek köre egyaránt, akik számára az OTP Ingatlanpont Kapcsolatipont ügyfélfiókja leegyszerűsíti az adásvételt, átláthatóvá, könnyedén nyomon követhetővé, akár online intézhetővé teszi azt" - áll a Café közleményében.

A szolgáltatásnak köszönhetően az ügyfelek egyből értesülhetnek folyó lakásügyletük fontos eseményeiről, ugyanis az ezekről szóló értesítések azonnal megérkeznek az ügyfelek mobiljára. A Café Communications kreatívjai ezt a jelenséget dramatizálták olyan vígjátéki elemeket tartalmazó online reklámfilmsorozatban, amelynek részei egy pár életének hétköznapi pillanataiba nyújtanak betekintést.

A filmek szereplőinek élete a mobiltelefonra érkező „furábbnál furább értesítések" körül forog, egészen addig, amíg valami olyan üzenetet kapnak, ami tényleg fontos és érdekes: egy üzenetet a lakásvásárlásukról - olvasható a közleményben.

Alkotók listája

Megbízói oldal

Megbízó: OTP Ingatlanpont
Üzletfejlesztési vezető: Cseri Cserne
Marketing munkatárs: Baka Sára

Ügynökségek

Reklámügynökség: Café Communications
Kreatívigazgató: Zsembery Péter
Art director: Nagy Veronika
Szövegíró: Fürst Ádám
Account director: Bittermann Tünde
Senior account manager: Nagy Tamás
Kreatív Stratéga: Ónody Boglárka

Médiaügynökség: Café Communications
Média igazgató: Király Anita
Integrated Media Planner: Solymos Kitti
Senior Digital Perfomance Manager: Villányi Dániel

Produkció
Produkciós cég: Café Communications
Producer: Hutlassa Tamás
Rendező: Lehel Olivér (Proud)
Operatőr: Szín Róbert
Gyártásvezető: Erős Barbara
Vágó: Lehel Olivér (Proud)
Colorist: Proud
VFX: Körmendi Károly
Hang utómunka: Studio-H
Zene: Toldi Miklós
Stylist: Ferencz Zsófi
Berendezés: Endrei Dávid
Smink: Huszár Kata
Catering: Varga Péter

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés