hirdetés
hirdetés
hirdetés

Simon Krisztián bútorasztalos sikere jobban izgatta a magyarokat, mint a kólabotrány

A szivárványos plakátok helyett főleg a szétválasztott sziámi ikrek és az égő Amazonas indították be a magyarok kattintóujjait augusztusban, na, meg a szakmák világversenyén elért magyar siker.
hirdetés

Ismét eljött a pillanat, hogy beszámoljunk a Storyclash  Facebook-, Instagram-, Twitter- és Youtube-reakciók alapján összeállított legfrissebb listájáról, amiből számunkra is meglepő módon az derült, hogy a magyarokat nem is pörgette fel annyira a Coca-Cola botrány a közösségi médiában, mint azt az előzetes felmérések (itt és itt) megjósolták. 

Nos, ahhoz képest, hogy olyan, mintha már a csapból is kóla folyna, a közösségi médiában valójában két másik téma ösztönözte igazán aktivitásra a magyarokat. A legtöbb reakciót a szétválasztott bangladesi sziámi ikerpárral kapcsolatos hírek váltották ki. Az aktivitást összegző top tízes listán négy helyre - az első kettőt is beleérve - a magyar orvosok által végrehajtott sikeres műtét futott be. 

Habár kevesebb, de szintén látványos reakciómennyiséget váltott ki az amazonasi esőerdőt pusztító tűzvész is. Az ezzel kapcsolatos bejegyzések két helyet foglalnak el a listán.

A magyar netezők aktivitását ezen kívül még nagy mértékben felpiszkálta Simon Krisztián bútorasztalos aranyérme a szakmák világversenyén, a gólyacsapatok megindulása Afrika felé, az év csillaghullása, valamint LL Junior kisfiának tragikus autóbalesete.

Felpörgött a Sláger FM

Kevés izgalom van a Storyclash másik listáján, ami azt összesíti, hogy melyik médiumok oldalai hozták a legtöbb aktivitást. Itt ugyanis a jól megszokott 24, Index, MNO, HVG, Trollfoci, 444 állnak az első öt helyen, pont ugyanúgy, mint múlt hónapban. A rangsor egyetlen érdekes szereplőjeként a Slager FM-et lehet említeni, ami üstökösként robbant be a lista 22. helyére, ezzel 24 helyet és 104 százalékot javítva a júliusi eredményéhez képest.

Még több szám és részlet itt:

Győri Zsófia
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Ez most nem a kart karba öltve sörözések időszaka – üzeni a Soproni új kreatívja.

A Nissan reklámjában most nem az autóeladáson van a hangsúly, hanem azon, hogy mindenki maradjon otthon.

Monika Grüttner kulturális miniszter szeretné, ha már jövő héttől élesedne a segélyprogram.

A Telekom, a Telenor és a Vodafone fizettek ennyit, 15 évre kaptak jogosultságot

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) képviselői közleményben írnak szakmájuk szerepéről a koronavírus idején.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés