hirdetés
hirdetés
hirdetés

Shelly Lazarus átadja az Ogilvy vezérigazgatói székét

Feláll az Ogilvy & Mather vezérigazgatói székéből Shelly Lazarus, a reklámszakma kevés női csúcsvezetőjének egyike. Az integrált, 360 fokos marketing élharcosaként számon tartott szakember 11 éve tartó vezetése alatt az Ogilvy az új trendeket ügyesen kiaknázó, bevételeit már csupán felerészben klasszikus ATL-feladatokból szerző ügynökséggé vált.
hirdetés

„Mindig azt mondtam, hogy amint unatkozni kezdek, távozom, és annyi minden történik, hogy sohasem unatkozom" – mondta Shelly Lazarus, az Ogilvy & Mather elnök-vezérigazgatója az Advertising Age-nek adott 2006-os interjújában, amikor a további terveiről kérdezték. Úgy tűnik, közeleg ez a pont. Mint azt az ügynökség felsővezetésének a héten bejelentették, a vezérigazgatói posztot 2009-től a brit Miles Young, az ügynökség ázsiai és óceániai térségért felelős vezetőjének adja át, az elnöki teendőket továbbra is ellátva – számolt be az Advertising Age és a BrandRepublic.

Sir Martin Sorrell, az Ogilvy & Mathert is birtokló WPP csoport elnöke a BrandRepublic-nak így értékelt: „Shelly az erősből ragyogó pozícióba kormányozta az Ogilvy-t, földrajzi és funkcionális értelemben is." Lazarus nem csak a reklámszakma kevés női csúcsvezetője közé tartozik, de általában az üzleti életben is számon tartják: kezdetek óta minden évben szerepel például a Forbes magazin az 50 legbefolyásosabb nő listáján. Az integrált marketing és a 360 fokos márkakezelés élharcosának számít: mostanra a csoport bevételeinek csupán 44 százaléka származik hagyományos ATL-feladatokból, az Advertising Age-interjúban pedig még azért is síkra szállt, hogy a médiaügynökségek térjenek vissza a reklámügynökségek szervezeti keretein belülre.

A „mindent egy helyen" gondolkodás nem véletlen. Lazarus néhány accountvezetőként (olyan ügyfeleken, mint az American Express és az Unilever) eltöltött év után az ATL-anyaügynökségen kívülre, az Ogilvy & Mather Directhez igazolt az Egyesült Államokért felelős ügyvezetőként. A '90-es évek elején New York-i ügynökségvezetőként tért vissza a klasszikus reklámhoz, majd az Ogilvy észak-amerikai első embere lett. 1994-ben nevezték ki globális ügyvezetőnek, egy évvel később vezérigazgatónak, egy újabb évvel később pedig elnöknek.

Hogy ki követi az Ogilvy belső ranglétráján a csúcsig kapaszkodó Lazarust, régóta találgatások tárgya volt. Az esélyesek között szerepelt Brian Fetherstonhaugh, a CRM-mel és interaktív marketinggel foglalkozó OgilvyOne vezetője is. A befutó azonban az a Miles Young lett, aki elődjéhez hasonlóan szintén direktmarketing-oldalon töltött jó pár évet: 1990-től az Ogilvy & Mather Direct londoni irodáját vezette, majd a divízió európai elnöke lett.

1995-től felelt az Ogilvy & Mather ázsiai és csendes-óceáni tevékenységéért, irányítása alatt az ügynökség a robbanásszerűen fejlődő térség reklámpiacának vezető szereplői közé került. Az Ogilvy első az óriási indiai és kínai piacokon, a jelentős szereplők közé tartozik Japánban, szingapúri irodáját pedig kreatív melegágyként emlegetik. Az Ogilvy a térségben szerzett bevételei az elmúlt öt évben csaknem megduplázódtak, mostanra elérve az 500 millió dollárt (csaknem százmilliárd forintot).

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Transzneműek és férfiak is megmutatják, hogyan kell elvégezni otthon a mellek vizsgálatát.

A lovasi Resident Art Gartenben kiállítások, koncertek és filmvetítések várják a művészetek rajongóit.

A sörmárka ezzel az 51-es körzetet megrohamozó tömegre reagált.

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés