hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Shackleton Madrid - Grand Prix-t nyert a Lopetegui Deposittal

Díj nélkül maradt az Ogilvy & Mather Budapest, amely a magyar ügynökségek közül eddig az egyetlen, amely döntős lett Cannes-ban. A direkt kategória nagydíjának egy spanyol ügynökség örülhetett.
hirdetés
A Shackleton Madrid ügynökség dolgozói voltak az elsők, akik az idei Cannes-i
Reklámfesztiválon átvehették a Grand Prix-t, amelyet direkt kategóriában nyertek. Az ügynökség a Banco Gallego megbízására készítette el a Lopetegui Deposit címmel ellátott munkát. A kreatív középpontjában a Barcelona régi kapusa áll, aki a tavalyi világbajnokság alatt egy élő felvételen elájul. A bank néhány hónappal később indított kampánya arra ad választ, miért ájult el Lopetegui, sőt magát a terméket is róla nevezték el: Lopetegui Deposit.

A zsűri nem fukarkodott a díjakkal, ebben a kategóriában kilenc aranyat, 13 ezüstöt és 39 bronzot osztottak ki.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés