hirdetés
hirdetés
hirdetés

Exkluzív tudósítás Cannes-ból

Shackleton Madrid - Grand Prix-t nyert a Lopetegui Deposittal

Díj nélkül maradt az Ogilvy & Mather Budapest, amely a magyar ügynökségek közül eddig az egyetlen, amely döntős lett Cannes-ban. A direkt kategória nagydíjának egy spanyol ügynökség örülhetett.
hirdetés
A Shackleton Madrid ügynökség dolgozói voltak az elsők, akik az idei Cannes-i
Reklámfesztiválon átvehették a Grand Prix-t, amelyet direkt kategóriában nyertek. Az ügynökség a Banco Gallego megbízására készítette el a Lopetegui Deposit címmel ellátott munkát. A kreatív középpontjában a Barcelona régi kapusa áll, aki a tavalyi világbajnokság alatt egy élő felvételen elájul. A bank néhány hónappal később indított kampánya arra ad választ, miért ájult el Lopetegui, sőt magát a terméket is róla nevezték el: Lopetegui Deposit.

A zsűri nem fukarkodott a díjakkal, ebben a kategóriában kilenc aranyat, 13 ezüstöt és 39 bronzot osztottak ki.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés