hirdetés
hirdetés
hirdetés

Serényi János

hirdetés

Serényi János <i>(Illusztráció: Kovács Lehel)</i>
Serényi János (Illusztráció: Kovács Lehel)
1995-ben megalakul a reklámszakma egyik legfontosabb szervezete, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) elődje, a Magyarországi Reklámügynökségek Szövetsége (MaRS). Az alapítók között szerepel az akkoriban legerősebbnek tartott ügynökség, a McCann Erickson, amit ekkor már hetedik éve vezetett Serényi János.

Serényi reklámos tapasztalat nélkül indította el a céget 1988-ban Kaszás György kreatívigazgatóval, a régió első nemzetközi ügynökségeként. Húsz éven át folyamatosan vezette azt, és tette a magyar reklámpiac legnagyobb vállalkozásává, miközben a szakszövetség vezetésében is folyamatosan részt vett. 2008-as távozása azonban korántsem a kezdeti sikerek fényében zajlott. Egy nemzetközi és hazai szinten is megrogyott céget hagyott maga mögött, mely az előző években elvesztette ügyfelei jelentős részét, köztük a Pannont, valamint menedzsmentje és senior munkatársai jelentős részét.

Mit tanulhatunk tőle?

Hogyan kell a saját gyermekünkként felépíteni egy céget.

Egyesek szerint a McCann akkori kálváriájában komoly felelőssége volt Serényi János vezetői hibáinak is. Mások arra is felhívják a figyelmet, hogy a McCann olyan helyzetbe került, amely a legtöbb vezető számára komoly kihívást jelentett volna. Az egész reklámszakma számára viszontagságos évek voltak ezek, ami leginkább a McCannhez hasonló nagy, klasszikus ügynökségeket érintette súlyosan. Erre utalhat az is, hogy 2009-ben egy másik, hasonlóan régóta regnáló vezető, Merényi Éva is távozott a Lowe GGK éléről, miután előző évben az ügynökség elbukta a Telekomot.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés