hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sensation - BTL-pletykalapot indított

Rendezvénykatasztrófák.com címen indított online pletykalapot a Sensation event marketing ügynökség. A weboldal balul elsült rendezvényekről, meghökkentő eseményekről tálal videókat és szövegeket itthonról és a nagyvilágból.
hirdetés
A Sensation rendezvényszervező ügynökség a marketinges szakma és részben a nagyközönség felé egy bulvár online magazinnal népszerűsíti magát: a Rendezvenykatasztrofák oldalon rövidebb-hosszabb pletykákat és videókat lehet találni a nem éppen sikeresen lezajlott rendezvényekről, és képtelenségnek beillő eseményekről.

A május közepén elindított oldal mottója „az okosabbak mások hibáiból tanulnak”. A látogatók egy hírlevélre is feliratkozhatnak, amely hetente válogat az aktualitásokból.

A weboldal koncepcióját és tartalmát a Revision Gerilla Marketing dolgozta ki, a vizuális és programozói feladatokért a Deepskeye Systems volt felelős. A Sensation mindkét partnerét felkérés útján bízta meg.

Simon Balázs, a Sensation ügyvezető igazgatója a Kreatív Online-nak elmondta, hogy a jövőben a folyamatos tartalomfrissítést az ügynökség és a Revision Gerilla Marketing együtt végzi.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
http://subba.blog.hu/2007/07/12/title_7943
#
Szia Hey!

Lehet, hogy erre a vírusmarketing kampányra gondoltál:

Anarchista lekületű kampány (MD):

Magyarországon a kezdetek kezdetén a Mountain Dew (MD) üdítőital bevezető kampánya kavarta a legnagyobb port gerillamegoldásaival. Az MD körüli botrányt ráadásul egy
viszonylag hétköznapi kóstoltató akció váltotta ki, amikor egy MD feliratú buszból, de feliratok nélküli dobozokból üdítőkkel kínálták a járókelőket.

Az újságíróknak, valamint az MD terjesztői hálózatában dolgozóknak CD-t küldtek ki, amelyen egy eltorzított hangú, kapucnis férfi magyarázott az MD jelentéséről.
A hálózatból többen annyira megijedtek, hogy rendőrségi bejelentést tettek, miután meghallgatták az üzenetet.

Az MD olyan kommunikációs platformokon akart feltűnni, amelyeket a célcsoport is használ.

Illetve, ha jól emlékszem az akkori Hey! készített egyéb gerillakampányt egy csomagolócég számára is, amelynek keretében 40 vállalatvezető autóját csomagolták be
titokban környezetbarát csomagolóanyagba.

Eredmény: a kampány 11 millió forintba került, és 40 emberből hét a cég megrendelője lett, néhányan viszont felháborodtak az akción.

Az alábbi topic alatt egy érdekes polémiát is lefolytattunk néhányan a gerillázásról:
(többen meg is vádoltak azzal, hogy egy közismert ügynökséget fényezem...)
http://www.kreativ.hu/forum/hozzaszolasok.php?id=1008&oldal=2

Üdv:

Bery

"egy intellektuális szárnysegéd"
#
Szia, nem értem a kérdésfelvetést. Nem igaz, hogy a politika vetette be először a vírusmarketinget: mi - akkor még Hey! - néven 1999-ben követtük el az első, mai
mércével vírusnak számító kampányunkat, és pont ez hozta az összes többi hasonló megbízásunkat. 2002-ben már legalább 8-9 ilyen referencia volt mögöttünk. Én azt
látom, hogy most mindenki szakért, az igazán jól működő gerillakampányok meg csendesen dolgoznak a felszín alatt, mert az a dolguk.
Na, csá!
#
Érdekes trend, hogy idehaza, szemben a nyugati, fejlettebb piacokkal nem a B2C kommunikáció kezdi el érdemlegesen elsőként használni az innovatív eszközöket,
mechanizmusokat.

A gerilla- és vírusmarketinget itthon a politikai kommunikáció vette be elsőként tömegesen a fegyvertárába. Nagy súllyal használták a 2002-es politikai kampányban:
tömegesen terjedtek a választók közötti, pártközpontokból indított SMS-ek. 2006-ban folytatódott a tendencia, bár egy másik platformon: a netet lepték el a pártok
üzeneteit kifigurázó képek, számítógépes grafikák.

Az elmúlt egy-másfél évben pedig a B2B kommunikáció is tömegesen ismerte fel a lehetőséget a gerilla marketingben. Ütős és hatékony példákat lehet citálni:
ReVISION által kreált Sensation self-branding, VIVA ál-zenekaros hadművelete, vagy a Próbakő Platenzé Bier szöszenete…

Érdekelne véleményetek, hogy szerintetek vajon mik az okai idehaza annak, hogy a poltikai kommunikció és a B2B sokalta bevállalósabb, mint a nagy brandek B2C promóciói?
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés