hirdetés
hirdetés
hirdetés

Segítene legyőzni a belső gátakat a Springfield

Nem kevesebbre vállalkozott a ruhamárka, minthogy segítse a fiatal felnőtt korosztály önkifejezési vágyát.

hirdetés

As you live - ez a központi gondolatszlogenje a Springfierld most induló őszi kampányának.

Félre a komfortzónával!

„Figyeld a belső hangod. Azt, ami mindenkinél jobban ismer téged, ami pontosan tudja, hogy mire vágysz. Mert eljött a pillanat, mikor rájössz, hogy az élet itt van, éppen a szemeid előtt” - szól a vásárlóinak a ruhamárka, ezzel pedig a tervei szerint a fiatal felnőtt korosztályhoz kerülne közelebb, illetve annak önkifejezési vágyát, továbbá beteljesítésére irányuló igényét fogalmazza meg. "Ahhoz, hogy megvalósítsuk magunkat, le kell győzni a bennünk élő gátakat és el kell hagynunk a komfortzónánkat" - olvasható a márka kampányleírásában. Lent pedig a kampány videója tekinthető meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Krasznahorkai László jelentette ezt be a Facebookján.

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

A Spotify ledobta a cukiságbombát Németországban.

A Style Award férfi kategóriájában az összes Nagy nevű magyar színész szerepel. Tervezőket és divatos véleményvezéreket is díjaznak.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés