hirdetés
hirdetés
hirdetés

Segítene legyőzni a belső gátakat a Springfield

Nem kevesebbre vállalkozott a ruhamárka, minthogy segítse a fiatal felnőtt korosztály önkifejezési vágyát.

hirdetés

As you live - ez a központi gondolatszlogenje a Springfierld most induló őszi kampányának.

Félre a komfortzónával!

„Figyeld a belső hangod. Azt, ami mindenkinél jobban ismer téged, ami pontosan tudja, hogy mire vágysz. Mert eljött a pillanat, mikor rájössz, hogy az élet itt van, éppen a szemeid előtt” - szól a vásárlóinak a ruhamárka, ezzel pedig a tervei szerint a fiatal felnőtt korosztályhoz kerülne közelebb, illetve annak önkifejezési vágyát, továbbá beteljesítésére irányuló igényét fogalmazza meg. "Ahhoz, hogy megvalósítsuk magunkat, le kell győzni a bennünk élő gátakat és el kell hagynunk a komfortzónánkat" - olvasható a márka kampányleírásában. Lent pedig a kampány videója tekinthető meg.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés