hirdetés
hirdetés
hirdetés

Schobert keresztneve eltűnik az Update elől

Geszti Péter kreativitása áll a háttérben.

hirdetés

A Bors írta meg hétvégén, hogy februártól a Norbi Update simán Update lesz. Ezzel párhuzamosan pedig a márka arculata és csomagolása is változni fog. Ezt egy kampány fogja bevezetni, amit Geszti Péter irányít. A Bors emlékeztet, hogy a Geszti és Schobert együttműködését sugallta az a Facebook-videó is, amelyben közösen szerepeltek decemberben. Továbbá az új arculat részben már látható Schobert Bajcsy-Zsilinszky úton található boltján.

Schobert háttérbe szeretne vonulni, ezzel indokolta a döntést. De feltehetően az is számít, hogy nem minden esetben tesz jót egy márkának, hogy egy változó megítélésű ember személyéhez kötődik már a nevében is, mégha az a tulajdonosa is. 

Schobert amúgy nagyon lelkesen beszélt a nemsokára bemutandó reklámfilmről, "amiben összesen 30 helyszínen több mint 200 ember szerepelt". "Óriási internetes és televíziós kampányunk lesz, februártól nem tud majd az ember olyan helyre kapcsolni, ahol nem a megújult Update lesz majd" - tette hozzá. Azt is mondta a Borsnak, hogy szerinte Gesztinek nem a pénz az elsődleges, hanem a kreativitás és a siker, illetve hogy Geszti sosem vallott még kudarcot.

Amint megjelenik a reklám, tüstént mutatjuk a Kreatívon is.

Fotó: Fuszek Gábor

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés