hirdetés
hirdetés
hirdetés

Schobert keresztneve eltűnik az Update elől

Geszti Péter kreativitása áll a háttérben.

hirdetés

A Bors írta meg hétvégén, hogy februártól a Norbi Update simán Update lesz. Ezzel párhuzamosan pedig a márka arculata és csomagolása is változni fog. Ezt egy kampány fogja bevezetni, amit Geszti Péter irányít. A Bors emlékeztet, hogy a Geszti és Schobert együttműködését sugallta az a Facebook-videó is, amelyben közösen szerepeltek decemberben. Továbbá az új arculat részben már látható Schobert Bajcsy-Zsilinszky úton található boltján.

Schobert háttérbe szeretne vonulni, ezzel indokolta a döntést. De feltehetően az is számít, hogy nem minden esetben tesz jót egy márkának, hogy egy változó megítélésű ember személyéhez kötődik már a nevében is, mégha az a tulajdonosa is. 

Schobert amúgy nagyon lelkesen beszélt a nemsokára bemutandó reklámfilmről, "amiben összesen 30 helyszínen több mint 200 ember szerepelt". "Óriási internetes és televíziós kampányunk lesz, februártól nem tud majd az ember olyan helyre kapcsolni, ahol nem a megújult Update lesz majd" - tette hozzá. Azt is mondta a Borsnak, hogy szerinte Gesztinek nem a pénz az elsődleges, hanem a kreativitás és a siker, illetve hogy Geszti sosem vallott még kudarcot.

Amint megjelenik a reklám, tüstént mutatjuk a Kreatívon is.

Fotó: Fuszek Gábor

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés