hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sas István: Férfikönnycsepp

Dermedt unalom. Sehol egy szakmabeli. Sas István írása a Reklámfesztről.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Sas István, címzetes főiskolai tanár, a Magyar Reklámért Díj kétszeres kitüntetettje
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A lap elérte új közösségi finanszírozós programjának minimum célját, az akciót folytatják. Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

A Pesti Srácok szerkesztősége által is működtetett új tévé szabadon fogható csatornaként a legtöbb hazai szolgáltató kínálatában elérhető lesz.

A tévés producer a Paprika Studio televíziós gyártócég alapítója és tulajdonosa volt.

A Nielsen 2020 első félévét vizsgáló elemzése csak megerősíti azt az érzetet, hogy a lakosság nagy része a tévéhez fordult információkért a rendhagyó helyzetben.

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Amennyiben a maksz, egyes szám első személyben, elégedett, akkor minden rendben!
#
Mi elégedettek vagyunk a New Business konferenciánkkal és a Cannes Lions Esttel egyaránt. Akik itt panaszkodnak, ott voltak? Volt elég látogató és a médiavisszhangja is
jó volt mindkét eseménynek: fontos állomáshoz értünk a BVK-val való együttműködésben, amin már jó ideje dolgozunk, Gideon Amichay esti előadását pedig mindenki
(azaz nem kevesen) lélegzetvisszafojtva hallgatta. Legalábbis nekem úgy tűnt...
hirdetés
hirdetés

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

Megunták a hamis IKEA-pólókat, előálltak egy saját kollekcióval.

Gyerek- és sportcsatornák is bekerülnek a kínálatba.

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés