hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sales-house tagozatot indított az MRSZ

Az MRSZ új Sales House Tagozata etikai gyűjtemény kiadásával tenné átláthatóbbá a szakmát és a piacot. Az elnöke Gulya Gergely, a MediaSales stratégiai igazgatója lett.
hirdetés

Etikai gyűjteményt, publikációkat adna ki, közös fellépéseket támogatna a Magyar Reklámszövetség újonnan alakul sales-house tagozata.

A tagozat élére Gulya Gergelyt, a MediaSales stratégiai igazgatóját választották ki. új MRSZ tagozat. A szakember szerint „időszerű volt az összefogás” mert eddig a terület szereplői nem rendelkeztek kellő háttérrel, szakmai érdekképviselettel. „A tagozat által a szakmán belül felmerülő kérdésekre együtt kereshetik meg a választ” - tette hozzá Gulya.

A Sales House Tagozat céljai között szerepel egy átfogó adatbázis létrehozása a magyarországi Sales House-okról, a tudásmegosztás támogatása, valamint szakmai konferenciák, kiállítások szervezése.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Zipernowsky Stúdió kirakatában karácsonyig minden nap új szociális design projekt mutatkozik be.

2020 novemberétől árulják a blogplatform hirdetési felületeit.

A  #PowerOfLiveEvents rendezvénysorozat és a „Hiányzol Anyu!” projekt is shortlistre jutott a nemzetközi fesztiválon.

A bevezetéshez új kampány is készült.

A Corporate Media & TV Awardson a Budapest 365-öt díjazták.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés