hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sales-house-t váltott az MTVA

 CEMP Sales House nyerte a közmédia online felületeinek értékesítésére kiírt tendert.

hirdetés

Még 2011-ben írt ki tendert a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) a közmédia online felületeinek értékesítésére.

A tenderen hat induló volt, a versenyeztetést végül a CEMP Sales House nyerte meg, ezzel váltva az eddigi partnert, az EvoMediát - számol be az eredményről a Médiapiac.com.

Az eredmény értelmében 2012-ben a CEMP Sales House értékesíti az MTVA online kiadványainak, azaz többek között a Hirado.hu, az MTV videótár, a Radio.hu és a Dunatv.hu hirdetési felületeit.

(forrás: Médiapiac.com)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés