hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sales house-t cserélt a Sony Pictures Television és a WarnerMedia is

2020-tól az Atmedia helyett az R-time értékesíti a cégek televíziós reklámidejét.

hirdetés

A keddi napon zajló Big Picture tévés konferencián Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója bejelentette, hogy 2020-tól „elköszönnek" a Warner Media (Cartoon Network, Boomerang) és a Sony Pictures Television csatornáitól (AXN, Viasat3, Viasat6, Sony Max, Sony Movie Channel), a rákövetkező prezentációban pedig Dudás Gergely, az RTL Magyarország kereskedelmi vezetője elmondta, hogy 2020 január 1-től ők értékesítik mindkét csatornacsalád reklámidejét.

Dudás Gergely kiemelte, hogy mindkét tévévállalat szpot- és nonszpot-értékesítése az R-time-hoz került, a Sony esetében ezen kívül a digitális (online video) hirdetésértékesítést is viszi a sales house.

Az Atmedia 2013 óta értékesítette a Viasat3 és Viasat6 csatornákat (akkor ezek anyacége még az MTG volt) 2016 januárja óta értékesítette a Sony magyar nyelvű csatornáit, ami akkor kimerült az AXN-ben (a Viasat-csatornákat csak 2015-ben vásárolta meg a Sony az MTG-től). 2017 októberében a Sony átmárkázta az AXN Black és AXN White csatornáit (amelyeken régiós műsor futott, ezért ezeken nem volt magyarországi hirdetésértékesítés) Sony Max és Sony Movie Channel néven, innentől kezdve itt is folyt hazai reklámértékesítés. Jelen bejelnetéssel ez az egész csomag átkerült az R-time-hoz.

Míg korábban évekig az Atmedia volt a piacvezető, a váltással Dudás Gergely szerint megfordult a két sales house közti erőviszony, és 2020-tól az R-time lesz a nagyobb, amelynek portfóliójába 34 csatorna fog tartozni, és „immáron öt nemzetközi partnerrel dolgozik együtt, köztük a három legnagyobb nemzetközi broadcasterrel a hazai piacon" – áll az RTL Magyarország szerda délután kiadott közleményében.

Az új csatornák érkezesével az R-time 1+ Reach nevű csomagja Viasat3 csatornával fog kiegészülni.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés