hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sales house-szal szerződött a Szeretlekmagyarorszag.hu

Az Ads Interactive-val állapodtak meg 2019-re.

hirdetés

Az Ads Interactive-val kötött 2019-re kizárólagos értékesítési szerződést a Szeretlekmagyarorszag.hu. Az Ads Interactive-val kötött megállapodás értelmében a sales house értékesíti a Szeretlekmagyarorszag.hu hirdetési megoldásait, köztük a natív és programmatic lehetőségeket is, ezen felül egyedi kreatívokkal is jelentkeznek a hirdetők számára.

„Szeretnénk, hogy a nap legfontosabb hírei mellett minél több értékes, pozitív, saját tartalommal találkozzanak nálunk az olvasók, olyan színes, magazinos anyagokkal, amelyek közé jól illeszkednek a hirdetők üzenetei és például egyedi natív megjelenései" - mondta Kruzslicz Dávid tulajdonos-ügyvezető. 

Németh Iván, az Ads Interactive ügyvezetője elmondta: „terveink szerint jelentős szerepet fogunk vállalni abban, hogy az oldal a TOP10 vezető magyar portálok között legyen és év végére a legnagyobb forgalmú magyar weboldalak közt szerepeljen, tovább növelve a site márkaismertségét is.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés