hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sales house-szal működik együtt a Stahl.hu

Partneri szerződést kötött a Stahl.hu és az Adaptive Media. Az együttműködés értelmében a sales house értékesíti a gasztroportál display- és egyedi natívhirdetési megoldásait.

hirdetés

Stahl Judit a tévéműsorok, szakácskönyvei és gasztromagazinja után új gazstroportűált indított Stahl.hu néven, amely az Adative közleménye szerint „egyenesen Judit konyhájából jelentkezik, minden recept és konyhai praktika sokszorosan tesztelt, a trademarkos „stahlos” megbízhatósággal. Ráadásul az új tartalmak mellé folyamatosan kerülnek fel a régi, sokak által kedvelt receptek is". 

Az Adaptive Media sales house partneri együttműködést kötött a Stahl.hu-val, így a jövőben az Adaptive értékesíti a gasztroportál display- és egyedi natívhirdetési megoldásait. 

„A Stahl.hu indulásakor még nem gondoltunk, hogy egy sales house bevonásával egy nem várt nyereséggel számolhatunk. Örülünk, hogy lehetőségünk nyílik az Adaptive Mediával dolgozni, segítségükkel az olvasók mellett a hirdető ügyfeleink számára is mindenkor naprakész, professzionális megoldásokat tudunk kínálni.” – mondta Bohus Csaba, a Stahl.hu felelős szerkesztője

  

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés