hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sajtópiac – felszámolt kiadók

Felszámolták a Tér és Rend Kft.-t, amely 1996 és 2000 között azonos nevű lakberendezési magazint adott ki.
hirdetés
Bakacsi Anikó főszerkesztő és a kft. résztulajdonosa elmondta: a lapkiadás csekély vesztesége önmagában nem indokolta a cég válságát, a társaságot az egyéb veszteségek miatt kell felszámolni. A felszámolási kérelmet a hitelezők tavaly nyújtották be, az eljárás idén áprilisban indult.

A lapot 1993-ban indította Bakacsi Anikó cége, a Kurzus Bt, majd három év múlva befektetőtársakkal együtt a cég létrehozta a Tér és Rend Kft.-t. A társaság a lapkiadáson kívül több területen dolgozott, volt grafikai stúdiójuk, valamint Absolute Design néven kiállítást szerveztek.

A Tér és Rend magazin vesztesége nem volt számottevő, a lap mozgásterét a fő konkurensek, az Átrium és az Octogon szüntették meg. 2001 elején a Kurzus Bt. 2 millió forintért visszavette a kiadói jogokat, és a kiadvány ekkor jelent meg utoljára. Bakacsi Anikó elmondta: több befektetővel tárgyaltak az újság eladásáról, amelynek fennmaradását a főszerkesztő fontosnak tartja.

Szintén felszámolási eljárás indult a Keleti Bazár Lapkiadó és Szolgáltató Kft. ellen. A hajdú-bihar megyei kiadó megszüntetését az Akzent Média Kft. kezdeményezte. A Keleti Bazár 2000-ben 48 ezer forint nettó árbevétel mellett 4,5 millió forint veszteséget könyvelt el. Szilágyi Attila, a társaság egyik tulajdonosa szerint a cég vesztét az erős konkurencia és az apadó anyagi források okozták.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.