hirdetés
hirdetés
hirdetés

Sajtópiac – felszámolt kiadók

Felszámolták a Tér és Rend Kft.-t, amely 1996 és 2000 között azonos nevű lakberendezési magazint adott ki.
hirdetés
Bakacsi Anikó főszerkesztő és a kft. résztulajdonosa elmondta: a lapkiadás csekély vesztesége önmagában nem indokolta a cég válságát, a társaságot az egyéb veszteségek miatt kell felszámolni. A felszámolási kérelmet a hitelezők tavaly nyújtották be, az eljárás idén áprilisban indult.

A lapot 1993-ban indította Bakacsi Anikó cége, a Kurzus Bt, majd három év múlva befektetőtársakkal együtt a cég létrehozta a Tér és Rend Kft.-t. A társaság a lapkiadáson kívül több területen dolgozott, volt grafikai stúdiójuk, valamint Absolute Design néven kiállítást szerveztek.

A Tér és Rend magazin vesztesége nem volt számottevő, a lap mozgásterét a fő konkurensek, az Átrium és az Octogon szüntették meg. 2001 elején a Kurzus Bt. 2 millió forintért visszavette a kiadói jogokat, és a kiadvány ekkor jelent meg utoljára. Bakacsi Anikó elmondta: több befektetővel tárgyaltak az újság eladásáról, amelynek fennmaradását a főszerkesztő fontosnak tartja.

Szintén felszámolási eljárás indult a Keleti Bazár Lapkiadó és Szolgáltató Kft. ellen. A hajdú-bihar megyei kiadó megszüntetését az Akzent Média Kft. kezdeményezte. A Keleti Bazár 2000-ben 48 ezer forint nettó árbevétel mellett 4,5 millió forint veszteséget könyvelt el. Szilágyi Attila, a társaság egyik tulajdonosa szerint a cég vesztét az erős konkurencia és az apadó anyagi források okozták.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.