hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Sajtó, poszter rövidlista - nincs magyar a 41 között

Nem meglepő módon ismét Románia örülhet a legtöbb shortlistes hirdetésnek a print és poszter kategóriában, ahol a rövidlistás munkák 40 százaléka az övék. A török ügynökségek is elégedettek lehetnek, mert nagy meglepetést okozva tíz munkával kerültek fel a listára. A magyarok ebben a kategóriában is esélytelenek.
hirdetés
Statisztikailag a legnagyobb eséllyel Románia szerezheti be a print és poszter kategória díjait. A döntőbe jutott 41 alkotás közül 16-ot román ügynökségek jegyeznek: a BV McCann Erickson, a Graffiti BBDO, a Starlink Creative Services, a 23 Communication Ideas és az  Ogilvy & Mather.

A törökök tíz munkával versenyeznek tovább, a legtöbbel a Grey jutott be, igaz ez annak köszönhető, hogy az Aksam Newspapernek készített sajtókampány hat különböző hirdetése szerepel a listán.

Míg tavaly a DDB Budapest a Frieslandnek készített Pöttyös Túri Rudi outdoor kampányával, és a Sylva Reklámügynökség egy Nikon sajtóhirdetéssel jutott a kategóriában a shortlistre, addig idén a díj közelébe sem kerültek hazai ügynökségek.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A hagyományos íznél édesebb New Coke csak 79 napot ért meg 1985-ben, annyira gyűlölték Amerikában. A sorozat 1985-ben játszódó folytatása miatt újra felélesztik a receptet.

Az MTÜ Budapesten kezdte a bemutatást, elmennek az összes nagy borvidékre.

A Punkt szerkesztőinek célja, hogy kritikusan reagáljanak a hazai és külföldi színtér aktuális történéseire.

A fürdőszoba felszereléseket forgalmazó cég meghívásos tenderen választotta ki az ügynökséget.

A vállalat kerekasztal-beszélgetésen viszi tovább a párbeszédet, ami az anyák napi reklámjuk kapcsán elindult.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés