hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Sajtó, poszter rövidlista - nincs magyar a 41 között

Nem meglepő módon ismét Románia örülhet a legtöbb shortlistes hirdetésnek a print és poszter kategóriában, ahol a rövidlistás munkák 40 százaléka az övék. A török ügynökségek is elégedettek lehetnek, mert nagy meglepetést okozva tíz munkával kerültek fel a listára. A magyarok ebben a kategóriában is esélytelenek.
hirdetés
Statisztikailag a legnagyobb eséllyel Románia szerezheti be a print és poszter kategória díjait. A döntőbe jutott 41 alkotás közül 16-ot román ügynökségek jegyeznek: a BV McCann Erickson, a Graffiti BBDO, a Starlink Creative Services, a 23 Communication Ideas és az  Ogilvy & Mather.

A törökök tíz munkával versenyeznek tovább, a legtöbbel a Grey jutott be, igaz ez annak köszönhető, hogy az Aksam Newspapernek készített sajtókampány hat különböző hirdetése szerepel a listán.

Míg tavaly a DDB Budapest a Frieslandnek készített Pöttyös Túri Rudi outdoor kampányával, és a Sylva Reklámügynökség egy Nikon sajtóhirdetéssel jutott a kategóriában a shortlistre, addig idén a díj közelébe sem kerültek hazai ügynökségek.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés