hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Sajtó, poszter rövidlista - nincs magyar a 41 között

Nem meglepő módon ismét Románia örülhet a legtöbb shortlistes hirdetésnek a print és poszter kategóriában, ahol a rövidlistás munkák 40 százaléka az övék. A török ügynökségek is elégedettek lehetnek, mert nagy meglepetést okozva tíz munkával kerültek fel a listára. A magyarok ebben a kategóriában is esélytelenek.
hirdetés
Statisztikailag a legnagyobb eséllyel Románia szerezheti be a print és poszter kategória díjait. A döntőbe jutott 41 alkotás közül 16-ot román ügynökségek jegyeznek: a BV McCann Erickson, a Graffiti BBDO, a Starlink Creative Services, a 23 Communication Ideas és az  Ogilvy & Mather.

A törökök tíz munkával versenyeznek tovább, a legtöbbel a Grey jutott be, igaz ez annak köszönhető, hogy az Aksam Newspapernek készített sajtókampány hat különböző hirdetése szerepel a listán.

Míg tavaly a DDB Budapest a Frieslandnek készített Pöttyös Túri Rudi outdoor kampányával, és a Sylva Reklámügynökség egy Nikon sajtóhirdetéssel jutott a kategóriában a shortlistre, addig idén a díj közelébe sem kerültek hazai ügynökségek.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

27 év után decemberben jön az utolsó szám a magazinból.

A brit áruházlánc a karácsony és fennállása 100. évének alkalmából játszott el a Vissza a jövőbe ötletével.

Míg a ruhahajtogató technikái mindenkit lenyűgöznek, az új projektje nem aratott osztatlan sikert.

Mindegy is voltaképp, hogy mit reklámoz a videó.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Milyen forradalmi lehetőségeket jelentenek az új technológiák? Milyen lesz az életünk 10 vagy 50 év múlva? Ezekre a kérdésekre keressük a választ szeptember 27-én, a MOST Fórumon.(x)

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés