hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az álmatlanság kora

Sajátos szívességhálót szőtt maga köré az Insomnia

Idejében ébredt és jó pozíciókat fogott az uniós kommunikációs tenderpiacon az Insomnia, amely időnként más cégeket is besegít ebbe a körbe. A Kreatív magazin cikke.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Szabad-e provokálni a villamoson utazókat egy filmfesztivállal?

Új területekre koncentrál a jövőben a kiadó.

Az ügynökség felel a márka social felületeiért is.

Emellett a jövő évben megújul a Story magazin is.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés