hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját reklámbecsléssel jön az MLE

Reklámbecslést kezdeményez a Magyar Lapkiadók Egyesülete. Ezzel minden nagyobb médiaszegmensnek lesz saját önbevallásos kutatása.

hirdetés

A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) legutóbbi elnökségi ülésén arra az elhatározásra jutott, hogy idén tavasszal kidolgozza a valós hirdetési bevételek összegyűjtésének módszertanát és ezt követően felkéri tagvállalatait, valamint a kezdeményezéshez kapcsolódó más sajtóipari tartalomszolgáltatókat ezen adatok biztosítására.

Ezzel a lépéssel a több mint 70 tagot tömörítő egyesület közleménye szerint a nyomtatott sajtó zöméről tud piacméretet bemutató eredményeket szolgáltatni, amely szerintük jó alapot nyújt a teljes sajtó-reklámbevétel becslésére is.

Az MLE bejelentése azt jelenti, hogy minden fontosabb médiatípusnak saját, önbevalláson alapuló, auditált költésbecslése lehet. Az elektronikus médiában (rádió, televízió) elköltött összegeket jelenleg a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) becsli az Ernst & Young segítségével, az internetes költéseket az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary vizsgálja, és a közterületben is van saját becslése, melyet a MEME-hez hasonlóan készít a Magyar Közterületi Média Szövetség (MKMSZ) ugyancsak az E&Y segítségével. A teljes reklámtortát részben önbevallásos alapon a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) igyekszik évről évre összeállítani.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

hirdetés
hirdetés

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!