hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját gyártású websorozatokkal jön a Brain Bar

A Brain Bar ősztől saját gyártású websorozatokkal jelentkezik: a rendezvény legnépszerűbb előadóit kérte fel, hogy szórakoztató formában mutassák be az emberiség előtt álló legfontosabb kihívásokat.

hirdetés

Az idén negyedik alkalommal megrendezett Brain Bar megkereste George Friedman biztonságpolitikai szakértőt, Barabási Albert-László hálózatkutatót, a futurista Ari Poppert, James Beachamet, a CERN nagy hadronütköztetőjének részecskefizikusát és Steve Fuller szociológust. „A velük készülő websorozatok sajátos szemszögből világítanak rá egy-egy személyes, vagy akár az egész emberiséget foglalkoztató problémára" - olvasható a BB közleményében. A Brain Bar sorozatainak produkciós partnere az Umbrella volt.

A George Friedmannel készülő sorozat (Ask the Right Question) a világpolitika összefüggéseit tárja fel. Többek közt szóba kerül benne a bevándorlás vagy a globális felmelegedés problémája, de Donald Trump és Vlagyimir Putyin hatása is.

Barabási Albert-László legutóbbi kutatási eredményeit mutatja be a Laws of Success címet viselő szériában. Melyek a siker egyetemes törvényei, és mit tehetünk azért, hogy mi magunk is sikeresek lehessünk?

Mi köze a multiverzum-elméletnek egy elrontott randevúhoz? James Beacham, a CERN fizikusa a Quantum Love-ban hasznos randitippeket ad a nézőknek, hogyan lehet egy kilátástalannak tűnő helyzetből is kikeveredni - az elméleti fizika segítségévéel.

Ari Popper a Brain Bar látogatóinak beküldött kérdéseire válaszol az Ari's Futures sorozatban. Popper, a SciFutures alapítója felvázolja az öregedés, a szex, vagy éppen a hamburgerek lehetséges jövőjét.

A science fiction területére kalandozik Steve Fuller, aki a Today's News from the Future epizódjaiban bemutatja, hogyan vezethet nem várt következményekhez akár egy-egy jelentéktelennek tűnő, felületesen átfutott napi hír is.

A Brain Bar hetente jelentkezik új sorozattal, z első szeptember 6-tól látható a BB Facebook-csatornáján.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Vodafone Magyarország júliustól az ügyfélszolgálatos kollégái számára is lehetőséget biztosít a folyamatos távmunkára.

Tisztességtelen módon reklámozták a Black Friday-es akciókat. 

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) ötödik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot az idei év elején. 

Az EY nemzetközi felmérése szerint a fogyasztók szorongása a korlátozások feloldása után is megmaradt.

A cél az új szlogen bevezetése, a hazai gyártás, illetve a márka és Szikszó város kapcsolatának tudatosítása.

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés