hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját gyártású websorozatokkal jön a Brain Bar

A Brain Bar ősztől saját gyártású websorozatokkal jelentkezik: a rendezvény legnépszerűbb előadóit kérte fel, hogy szórakoztató formában mutassák be az emberiség előtt álló legfontosabb kihívásokat.

hirdetés

Az idén negyedik alkalommal megrendezett Brain Bar megkereste George Friedman biztonságpolitikai szakértőt, Barabási Albert-László hálózatkutatót, a futurista Ari Poppert, James Beachamet, a CERN nagy hadronütköztetőjének részecskefizikusát és Steve Fuller szociológust. „A velük készülő websorozatok sajátos szemszögből világítanak rá egy-egy személyes, vagy akár az egész emberiséget foglalkoztató problémára" - olvasható a BB közleményében. A Brain Bar sorozatainak produkciós partnere az Umbrella volt.

A George Friedmannel készülő sorozat (Ask the Right Question) a világpolitika összefüggéseit tárja fel. Többek közt szóba kerül benne a bevándorlás vagy a globális felmelegedés problémája, de Donald Trump és Vlagyimir Putyin hatása is.

Barabási Albert-László legutóbbi kutatási eredményeit mutatja be a Laws of Success címet viselő szériában. Melyek a siker egyetemes törvényei, és mit tehetünk azért, hogy mi magunk is sikeresek lehessünk?

Mi köze a multiverzum-elméletnek egy elrontott randevúhoz? James Beacham, a CERN fizikusa a Quantum Love-ban hasznos randitippeket ad a nézőknek, hogyan lehet egy kilátástalannak tűnő helyzetből is kikeveredni - az elméleti fizika segítségévéel.

Ari Popper a Brain Bar látogatóinak beküldött kérdéseire válaszol az Ari's Futures sorozatban. Popper, a SciFutures alapítója felvázolja az öregedés, a szex, vagy éppen a hamburgerek lehetséges jövőjét.

A science fiction területére kalandozik Steve Fuller, aki a Today's News from the Future epizódjaiban bemutatja, hogyan vezethet nem várt következményekhez akár egy-egy jelentéktelennek tűnő, felületesen átfutott napi hír is.

A Brain Bar hetente jelentkezik új sorozattal, z első szeptember 6-tól látható a BB Facebook-csatornáján.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A dollármilliárdokat kicsengető nagy globális szponzorok mindegyike kivár az Adweek körképe szerint.

"Rohadtul ideje volt", mondja a reklámkampány.

A The Guardian és testvérlapja, a The Observer két teljesen ellentétes kritikát hozott ki a friss King Krule albumról. A művész megörökítette a ritka pillanatot.

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés