hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saatchi & Saatchi - egy volt kollégától búcsúzik

Elhunyt Paul Arden, a brit Saatchi & Saatchi egykori kreatívigazgatója – írja az AdAge. A nemzetközileg elismert 67 éves reklámszakember április elején szívroham következtében halt meg.
hirdetés
Április 2-án elhunyt Paul Arden, a szakma által nagyrabecsült és hóbortosnak tartott egyik legnépszerűbb brit reklámszakember. 

Paul Arden 14 éven keresztül volt a Egyesült Királyságok-beli Saatchi & Saatchi kreatívigazgatója. Az ügynökségnél ő dolgozott a Silk Cut cigaretta kampányon, és intézte a British Rail, a Toyota és a The Independent újság kreatívjait is.

A Saatchi & Saatchit 1993-ban hagyta ott, és elindította saját produkciós cégét az Arden Sutherland Doddot. A szakember később is hatott a fiatalabb kreatívokra, hiszen 2003-ban kiadott könyve bestseller lett.

Paul Arden gondoskodott arról, hogy nyilvános szereplései felejthetetlenek legyenek, például az egyik szakmai beszélgetésen ő csendben maradt, míg mellette egy nő csellózott, egy másik alkalommal pedig úgy tartott beszédet, hogy a színpadon egy meztelen férfival állt, ezzel demonstrálva, hogy az ember tulajdonképpen egy üres vászon. Bár a hallgatóság nem értett semmit, feltehetően mégsem felejtette el azt a jelenetet, amikor a szakember felkért egy színészt, akivel egyszerre tartottak előadást: a szereplő fecsegett, mialatt Paul Arden semmitmondó diagrammokat mutatott.

Paul Arden 67 éves korában szívroham következtében hunyt el.
(forrás: AdAge)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A lap cikke szerint az Indamedia vezetése az Index és az MTVA közötti konfliktus után dönthetett a visszavásárlásról.

A testület szerint a Klubrádió műsora sem volt gyűlöletkeltő.

Indulhat a könyvespolcok ismerkedése. A Libri kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Twitteren őrjöng, kamunak tartja a klímaváltozást, és mindenkit utál, de főleg a postát. Ismerős? 

A kötet szerzője a zwoelf digital tulajdonosa, Serfőző Péter.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés