hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saatchi & Saatchi - egy volt kollégától búcsúzik

Elhunyt Paul Arden, a brit Saatchi & Saatchi egykori kreatívigazgatója – írja az AdAge. A nemzetközileg elismert 67 éves reklámszakember április elején szívroham következtében halt meg.
hirdetés
Április 2-án elhunyt Paul Arden, a szakma által nagyrabecsült és hóbortosnak tartott egyik legnépszerűbb brit reklámszakember. 

Paul Arden 14 éven keresztül volt a Egyesült Királyságok-beli Saatchi & Saatchi kreatívigazgatója. Az ügynökségnél ő dolgozott a Silk Cut cigaretta kampányon, és intézte a British Rail, a Toyota és a The Independent újság kreatívjait is.

A Saatchi & Saatchit 1993-ban hagyta ott, és elindította saját produkciós cégét az Arden Sutherland Doddot. A szakember később is hatott a fiatalabb kreatívokra, hiszen 2003-ban kiadott könyve bestseller lett.

Paul Arden gondoskodott arról, hogy nyilvános szereplései felejthetetlenek legyenek, például az egyik szakmai beszélgetésen ő csendben maradt, míg mellette egy nő csellózott, egy másik alkalommal pedig úgy tartott beszédet, hogy a színpadon egy meztelen férfival állt, ezzel demonstrálva, hogy az ember tulajdonképpen egy üres vászon. Bár a hallgatóság nem értett semmit, feltehetően mégsem felejtette el azt a jelenetet, amikor a szakember felkért egy színészt, akivel egyszerre tartottak előadást: a szereplő fecsegett, mialatt Paul Arden semmitmondó diagrammokat mutatott.

Paul Arden 67 éves korában szívroham következtében hunyt el.
(forrás: AdAge)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A McCann Stockholm megtalálta a módját, hogy a gyerekek önszántukból operába akarjanak menni. Persze volt benne egy kis trükk.

Az eddigi öt főkategória listája új szekciókkal bővült. A nevezési határidő: június 4.

A jövőben a márka nem fog olyan modellekkel sem együttműködni, akik nem hajlandók az igazi arcukat mutatni.

A szakember a magyarországi Nespresso vezetői székéből érkezik.

A frissítés bevezetésének szükségessége, valamint mindkét oldal reakciója érthető.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés