hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rutai Gábor a PPH Media új business unit directora

FMCG, HoReCa, dohányipari és gyártástechnológiai területeken irányítja februártól a Kreatívot is megjelentető vállalat értékesítési és kiadói tevékenységét.

hirdetés

Februártól Rutai Gábor irányítja a PPH Media tartalmi és értékesítési tevékenységét az FMCG (Store Insider), HoReCa (Pont itt, Indulj), dohányipari (Tobacco) és gyártástechnológiai (GyártásTrend) területeken.

A Kreatívot is kiadó PPH Media stabilan egymilliárd forintot meghaladó forgalmú, a bajor Süddeutscher Verlaghoz tartozó, független B2B/B2C kiadó, amely a fent említett szaklapok print és online verziói mellett jelentős orvosi lapportfóliót működtet, kiadja az Üzlet és Pszichológia magazint, illetve ernyője alá tartozik a Starski tartalomügynökség is.

Rutai Gábor korábban kommunikációs és üzletfejlesztési tanácsadóként tevékenykedett, éveken át a Duna House PR és elemzési vezetője volt. Nevéhez fűződik az első magyarországi webes műsorportál, a műfajteremtő webcsatorna.hu megalakulása. Műsorvezető és producer volt a néhai Radiocafén. Az alapítása óta évente kiosztott Az év intelligens vállalata díj létrehozója.

„Mindig elismeréssel figyeltem a PPH munkáját, rendszeres olvasója voltam a felületeiknek. Megtisztelő, hogy szaktudásommal hozzájárulhatok a fejlődésükhöz és magam is új ismeretekre tehetek szert általuk. Máris új ötletek mocorognak a fejemben, bízom benne, hogy ezek az olvasók örömére mihamarabb testet is ölthetnek” kommentálta friss feladatkörét, amelybe új területek és formátumok felkutatása is beletartozik.

Rutai Gábor pozíciója a PPH Media működésének átszervezésével jött létre. Ezt megelőzően Molnár Péter értékesítési vezető úgy döntött, hogy közel hét év után távozik a vállalattól, és a jövőben szabadúszóként tevékenykedik marketing-, illetve üzletfejlesztési területen, valamit saját vállalkozási terveit kívánja megvalósítani.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Megújul a cimkék designja és a márka weboldala is - kampánybejelentő! 

 A TV2 közleményében csak magyar Dallasként fémjelzett sorozat történetének középpontjában az egyedülálló és hatásos gyógyvíz álll majd.

A hivatalos FIFA videójáték következő kiadásában feltűnik a legendás magyar futballista is. 

A karantén alatt az emberek két dolgot szerettek csinálni, bőrt ápolni és kockulni, így aztán megszületett ez a furcsa fúzió.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés