hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rutai Gábor a PPH Media új business unit directora

FMCG, HoReCa, dohányipari és gyártástechnológiai területeken irányítja februártól a Kreatívot is megjelentető vállalat értékesítési és kiadói tevékenységét.

hirdetés

Februártól Rutai Gábor irányítja a PPH Media tartalmi és értékesítési tevékenységét az FMCG (Store Insider), HoReCa (Pont itt, Indulj), dohányipari (Tobacco) és gyártástechnológiai (GyártásTrend) területeken.

A Kreatívot is kiadó PPH Media stabilan egymilliárd forintot meghaladó forgalmú, a bajor Süddeutscher Verlaghoz tartozó, független B2B/B2C kiadó, amely a fent említett szaklapok print és online verziói mellett jelentős orvosi lapportfóliót működtet, kiadja az Üzlet és Pszichológia magazint, illetve ernyője alá tartozik a Starski tartalomügynökség is.

Rutai Gábor korábban kommunikációs és üzletfejlesztési tanácsadóként tevékenykedett, éveken át a Duna House PR és elemzési vezetője volt. Nevéhez fűződik az első magyarországi webes műsorportál, a műfajteremtő webcsatorna.hu megalakulása. Műsorvezető és producer volt a néhai Radiocafén. Az alapítása óta évente kiosztott Az év intelligens vállalata díj létrehozója.

„Mindig elismeréssel figyeltem a PPH munkáját, rendszeres olvasója voltam a felületeiknek. Megtisztelő, hogy szaktudásommal hozzájárulhatok a fejlődésükhöz és magam is új ismeretekre tehetek szert általuk. Máris új ötletek mocorognak a fejemben, bízom benne, hogy ezek az olvasók örömére mihamarabb testet is ölthetnek” kommentálta friss feladatkörét, amelybe új területek és formátumok felkutatása is beletartozik.

Rutai Gábor pozíciója a PPH Media működésének átszervezésével jött létre. Ezt megelőzően Molnár Péter értékesítési vezető úgy döntött, hogy közel hét év után távozik a vállalattól, és a jövőben szabadúszóként tevékenykedik marketing-, illetve üzletfejlesztési területen, valamit saját vállalkozási terveit kívánja megvalósítani.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az új megállapodás értelmében a csatorna marad a Tour de France és a Vuelta otthona is.

Néhány üzletben már nem kell többször a papírtörlőt kérni a pultnál.

A teljes kampányköltés fele a milliárdos demokrata elnökjelölt-aspiránstól származik. A jelöltek összesen 6,5 milliárd dollárt is elkölthetnek a Kantar szerint.

Ezúttal is a Budapest Music Center lesz a gála helyszíne.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés