hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ruházati piac - nagy belépők

Két nyugat-európai ruházati márka nyit hamarosan bolthálózatot Magyarországon - értesült a Világgazdaság.
hirdetés
A német Peek & Cloppenberg (P&C) általános áruházlánc franchise partner bevonása helyett saját tulajdonú üzletet nyit hamarosan a magyar fővárosban. A cég egyelőre egy áruházzal jelenik meg a piacon, de később további egységeket is tervez. A P&C főként német nyelvterületeken ismert, vagyis Németország és Ausztria mellett Hollandiában és Belgiumban, illetve Lengyelországban van jelen.

Lapinformációk szerint rövidesen a magyar piacra lép a több száz áruházat birtokló svéd Hennes & Mauritz (H&M). A vállalkozás a P&C-hez hasonlóan szintén saját egységgel, vagyis nem magyar partnercégen keresztül jelenik meg, mivel ezt a formát véli pénzügyileg hatékonynak. A H&M egyébként már évekkel ezelőtt terjeszkedésbe kezdett a kelet-közép-európai piacon: Lengyelországban, Szlovéniában és Csehországban ma már ismert márkának számít.

Az uniós csatlakozásnak köszönhetően egyébként számos nagy világmárka tárgyal magyarországi boltnyitásról. A Hugo Boss az év elején jelentette be budapesti terjeszkedési szándékát, amely a Roland Divatházon keresztül árusítja férfi ruházati cikkeit, és később női termékek is kaphatók.

(forrás: Világgazdaság)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés