hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ruházati piac - nagy belépők

Két nyugat-európai ruházati márka nyit hamarosan bolthálózatot Magyarországon - értesült a Világgazdaság.
hirdetés
A német Peek & Cloppenberg (P&C) általános áruházlánc franchise partner bevonása helyett saját tulajdonú üzletet nyit hamarosan a magyar fővárosban. A cég egyelőre egy áruházzal jelenik meg a piacon, de később további egységeket is tervez. A P&C főként német nyelvterületeken ismert, vagyis Németország és Ausztria mellett Hollandiában és Belgiumban, illetve Lengyelországban van jelen.

Lapinformációk szerint rövidesen a magyar piacra lép a több száz áruházat birtokló svéd Hennes & Mauritz (H&M). A vállalkozás a P&C-hez hasonlóan szintén saját egységgel, vagyis nem magyar partnercégen keresztül jelenik meg, mivel ezt a formát véli pénzügyileg hatékonynak. A H&M egyébként már évekkel ezelőtt terjeszkedésbe kezdett a kelet-közép-európai piacon: Lengyelországban, Szlovéniában és Csehországban ma már ismert márkának számít.

Az uniós csatlakozásnak köszönhetően egyébként számos nagy világmárka tárgyal magyarországi boltnyitásról. A Hugo Boss az év elején jelentette be budapesti terjeszkedési szándékát, amely a Roland Divatházon keresztül árusítja férfi ruházati cikkeit, és később női termékek is kaphatók.

(forrás: Világgazdaság)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A négy év után újraindított szakmai elismerést Rényi Pál Dániel kapta.

Ügynökségi meg médiás arcokkal, marketingesekkel és startupperekkel fogunk fröccsözni munka címén. Nyitott dolog!

Minden ügynökségénél lekapcsolták a gépeket az Ukrajnából indult vírus miatt.  

Az Ablak, a Hol-Mi?, a Főtér műsorvezetője 64 éves volt.

Később a vállalat munkalehetőséget is ajánl a sportolóknak.

hirdetés

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Idén kilencedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Díjátadó: július 5., Premier KultCafé

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés