hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rubint Réka megmutatja, milyen gazdag

A Viasat 3-on ősszel debütál a Feleségek luxuskivitelben magyar verziója.

hirdetés

Egyedülálló formátumot, különleges szereplőket és mérhetetlen luxust ígérnek a csatornánál, a Feleségek luxuskivitelben című reality az amerikai The Real Housewives formátum alapján készül.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk ezt az izgalmas formátumot a magyar nézőknek. A Viasat3 mindig is bátran kísérletezett a formátumokkal, a The Real Housewives-zal pedig idén új szintre emeljük az egyedi tartalmainkat, egyben megduplázva a saját gyártású műsoraink számát” -  mondta el Temesvári Marietta, a Sony Pictures Television Networks CE regionális programigazgatója.

A Feleségek luxuskivitelben szereplői, már megy a forgatás

A magyar változat forgatása már zajlik a főszereplőkkel, a realityben Rubint Réka fitnessguru, Farkas Rita étteremtulajdonos, a filmproducer és modell Csősz Boglárka, az operettszínésznő Köllő Babett, a gyermekruha-tervező Smaltig Dalma, és a modell Vasvári Vivien mutatja be majd az életét. "Mindannyian különböző egyéniségek, annyi mindenesetre közös bennük, hogy jelentős vagyon áll mögöttük. A heti egy epizóddal jelentkező műsorban időről időre családtagjaik és legjobb barátaik is felbukkannak majd" - írják még.

The Real Housewives
"A franchise sorozat először 2006-ban a kaliforniai Orange megyében indult el, majd 10 sikeres év után összesen 9 amerikai változata született – Orange megye, New York, Atlanta, New Jersey, Washington DC, Beverley Hills, Miami, Potomac és Dallas városaiban. Ezt követően 2011-ben, miután az NBCUniversal International világpiacra bocsátotta a sorozatot, számos nemzetközi verziója is megjelent. Többek között Melbourne, Sydney, Athén és Párizs után végre Budapesten is bepillantást nyerhetünk olyan fényűző luxusban élő hölgyek kicsit sem mindennapi életébe, akik a sikert, és a sikereik által elért életszínvonalukat többek közt hihetetlen ambíciójuknak, vállalkozó szellemüknek, fáradhatatlan kitartásuknak és kiváló üzleti érzéküknek köszönhetik. A műsor szereplőinek élete igazából olyan, amire minden nő vágyik. Igazi cosmopoliták, nagy gazdagságban élnek, viszont ezzel nem elégedtek meg, hanem kezükbe vették az életük irányítását. A kamerák azonban nem csupán a lebilincselő pompát, csillogást és kiváltságos életstílust mutatják be, hanem betekintést nyújtanak a jómódban élő feleségek drámai pillanataiba és magánéleti problémáiba is. Hiszen a célok megvalósítása és a felső társadalmi rétegbe való hovatartozás, az állandó megfelelési kényszer rengeteg feszültséggel és stresszes életmóddal jár együtt" - írják a közleményben.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés