hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rubin Kata alapító kiszállt a Red Lemonból

Két éve, 2016 januárjában számoltunk be róla, hogy a Red Lemon Media kommunikációs ügynökségben részesedést vásárolt a We are PR Kft, Hajagos Rita és Nagy Péter cége. Az alapító tulajdonos Rubin Kata és a mellé néhány évvel később csatlakozott Farkas Franciska mellett így egy ideig közösen vitték a pr-ügynökséget. Most úgy értesültünk, hogy Rubin Kata és Farkas Franciska teljesen kiszálltak az ügynökségből. Az érintettek megerősítették a hírt, elmondásuk szerint ez egy két éves ütemezésű, tervezett kiszállás volt.

hirdetés

Eladta teljes tulajdonrészét a Red Lemon Mediából Rubin Kata, a pr-ügynökség alapítója és korábbi társa, Farkas Franciska a We Are PR-nek, Hajagos Rita és Nagy Péter cégének. A We Are PR két éve szerzett tulajdonrészt a Red Lemon Mediában, erről akkor be is számoltunk.

Hajagos Rita - Fotó: Zsólyomi Norbert
Hajagos Rita - Fotó: Zsólyomi Norbert
Hajagos Rita, az ügynökség szakmai vezetője megerősítette a Kreatívnak a hírt, elmondta, hogy a teljes kivásárlás egy kétéves, tervezett folyamat vége volt, eredetileg is így állapodtak meg a korábbi tulajdonosokkal.

A Red Lemont így immár Nagy Péterrel közösen vezető Hajagos Rita az ügynökség előtt Prágában, a Nike közép-európai központjában dolgozott, ezt megelőzően a Nike hazai marketingcsapatát vezette, dolgozott a Motorolánál pr-vezetőként, illetve több sportesemény sajtófőnökeként és IT-, valamint telekommunikációs pr-projektekben.

Nagy Péter pénzügyi szakember, közel egy évtizedig a Concorde munkatársa volt, az ügynökségi részesedés megvásárlása előtt egy sportrendezvény-szervező vállalkozást vezetett.

Elértük telefonon a pr-ügynökséget egykor megalapító Rubin Katát is, aki így nyilatkozott kiszállásának okairól:

Rubin Kata
Rubin Kata
„Közel másfél évtizeddel ezelőtt még egészen más ügyfélkörrel, teljesen más piaci körülmények között indítottam el a Red Lemont. Azóta nemcsak a körülmények változtak rengeteget, hanem a cég is, hiszen egyszemélyes ügynökségből a piac meghatározó szereplője lett, mára közel negyvenen dolgoznak a Red Lemonnak és a profil is sokat formálódott.

Két évvel ezelőtt akkori társammal, Farkas Franciskával eljutottunk arra a pontra, hogy azt éreztük, ezen a területen mindent elértünk, amit mi szerettünk volna. Persze nagyon sok lehetőség van még a cégben és a piacban is, de 2016-ban mi teljesen tudatosan úgy döntöttünk, hogy lépcsőzetesen kiszállunk, mert ennyi év után új impulzusokra van szükségünk, szeretnénk magunkat más területen is kipróbálni. Erre pedig most van lehetőségünk. Ezért adtuk el két éve a cég egy részét, majd ahogy azt terveztük, 2018-ban a megmaradt üzletrészünket is.”

További terveikről még nem beszélt részletekben menően, de irányvonalakról azért beszámolt:

„Ezt a fejezetet tehát idén végleg lezártuk, az újabb fejezetekről pedig részletekbe menően még elhamarkodott lenne nyilatkozni, mert bár nagyon izgalmas projektekkel készülünk, ezek jelenelg tervezés/fejlesztés alatt állnak. Annyit elárulhatok, hogy én két vonalon indultam el, mindkettő az oktatás/fejlesztés jegyében, amelynek természetesen szerves része a lesz a marketingmunka is. Egyrészt gyerekekkel szeretnék foglalkozni, másrészt dolgozom egy egyedülálló tanítási módszerekkel működő nyelvtanfolyam kifejlesztésén, amely reményeink szerint hiánypótló lehet a piacon, mind magánszemélyek, mind vállalatok számára.

Volt üzlettársam, Franciska is több projekt elindítását tervezi, egyelőre azonban egy régi álmát váltotta valóra és beiratkozott a Semmelweis egyetemre, addiktológiai konzultáns képzésre, amelyre a munka mellett eddig nem jutott ideje.”

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés