hirdetés
hirdetés
hirdetés

Belvárosi éttermet formált át teljesen a Progressive

A tulajdonosok az eddigieknél autentikusabb, meggyőzőbb arculatra és kommunikációra vágytak.

hirdetés

Teljesen újragondolta az egykori Budabest Barbecue arculatát és kommunikációját a Progressive Reklámügynökség – még új nevet is kapott a belvárosi étterem, amit immár a Rub & Roll Barbecue-ként lehet keresni az ügynökség közleménye szerint.

„Izgalmas kihívás, amikor egy termék teljes arculatát és kommunikációját kell újragondolnunk, szinte egészen az alapoktól. Extra öröm, ha ezt a Progressive életében szerelemprojekteknek nevezhető gasztrovonalon tehetjük” – mondta a partnerségről Szabó Orsolya, a Progressive Business Unit Directora.

A Budabest Barbacue-t eddig is igényes étteremként tartották számon a tualjdonsok szerint, azonban szerintük a színvonal nem párosult konzisztens kommunikációval és designnal.

„A kihívást az jelentette, hogy a barbecue-ról fogalomzavar alakult ki Magyarországon, a kifejezést elhasználták, így az étterembe járó közönséget elkerüli ez a gasztronómiai irány, a Budabest Barbecue Company pedig valódi barbecue étteremként nem kapta meg a megfelelő figyelmet a budapesti étteremválasztékban. A feladatunk az volt, hogy feltegyük a gasztrotérképre az autentikus barbecue műfajt Magyarországon, és szélesebb célcsoport számára is elhozzuk a barbecue-kultúrát” – foglalta össze a projektet Hlavacsek Béla a Progressive stratégiai vezetője.

A Progressive első lépésben újrapozicionálta az éttermet és újra meghatározták célcsoportjaikat. Második körben az arculatváltás során új nevet kapott az étterem, ehhez a reklámügynökség új szlogent, valamint egyedi vizuális világot alkotott, logót és további új eszközöket, étlapot, ital- és koktéllapot, valamint portált tervezett. Ezzel együtt megújult az Rub & Roll Barbecue Facebook-oldala is, melynek nem csak az arculatát, de tartalmait is a Progressive gondolta újra.

A Rub & Roll Barbecue kreatívkoncepcióját a popkultúra fontos részét képező amerikai tipográfia ihlette. A barbecue-életérzést erősítik még a logóban megjelenő smoke ringek, a színek.

Alkotók

Megbízói oldal:
Megbízó: Rub&Roll BBQ (Tamale Befektetési Kft.)
Kiss Dávid – Ügyvezető, tulajdonos
Tomon Ildikó – Kommunikációs manager

Ügynökség:
Reklámügynökség: Progressive Reklámügynökség
Sárdi Tamás – Co-Creative Director
Szabó Orsolya – Business Unit Director, Partner
Hlavacsek Béla - Head of Strategy
Horváth Mihály - Executive Account Director
Tancsics Ádám - Account Manager
Lukács Péter– Art Director
Bittmann Péter - Dtp Team Leader
Joó Erik – Content copywriter
Bartolák-Jónás Olga – Senior Social Media Manager
Szabó Kristóf – PPC manager

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés