hirdetés
hirdetés
hirdetés

RTL Klub - vége a Hajós-műsornak

Nem mutathat be Hajós András további önjelölt sztárokat az RTL Klubon, a csatorna ugyanis az eddig leforgatott kilenc rész vetítése után nem készít többet a műsorból.
hirdetés
Véget ért az RTL Klubon a Benne leszek a tévében című műsor, mivel a csatorna vezetősége úgy döntött, hogy a nyári szünet után már nem tér vissza a show. Kolosi Péter programigazgató elmondta: eredetileg is kilenc adásra szerződtek Hajós Andrással, vagyis nem is tervezték, hogy további szériákat indítsanak a műsorból. Ennek az az oka, hogy ez nem az a műsortípus, amit érdemes sokáig húzni, másrészt nehéz annyi érdekes előadót keresni, akik valóban élvezhetővé teszik a műsort.

Kolosi Péter szerint jó lenne, ha a magyar televíziónézők is hozzászoknának ahhoz, hogy ha egy tévécsatorna elindít egy műsort, az nem jelenti feltétlenül azt, hogy éveken keresztül szerepel a produkció a képernyőn.

Kis Krisztina, a MindShare televíziós médiatervezője szerint a műsor nem hozott olyan rossz nézettséget, ami azt indokolta volna, hogy a csatorna ne sugározza később a műsort. A médiatervező adatai szerint a Benne leszek a tévében című produkció az első adásban a 18-49-es korcsoportban 22 százalékos nézettséget hozott, ami a további hét adásban stabilan beállt 15 százalékra.

A csatorna egyelőre nem bízta meg új konkrét feladattal a megszűnt műsor vezetőjét, azonban információink szerint tárgyalásokat folyat az RTL Klub a további együttműködésről, illetve a sztár továbbra is szereplője lesz a Heti Hetesnek.

(forrás: Kreatív Online, Index)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés
hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.