hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Rovarevés, adatguru és kamudiéták a Brain Baron

A jövő munkahelye, átállás a rovarevésre, tévhitek az egészséges életmódról és nagypályás adatújságírás – ilyen témákkal bővült kedden az idei Brain Bar Budapest étlapja.

hirdetés

Az eddigi tíz előadó – köztük Barabási Albert László fizikus, hálózatkutató, Shane Tusup, Hosszú Katinka edzője-férje-menedzsere és George Friedman geopolitikai világtekintély – után további nyolc idei vendéget jelentett be a Design Terminál, a júniusi Brain Bar Budapest szervezője.

Köztük van Megan Miller, aki Bitty Foods néven alapított arra az ötletre céget, hogy a jövőben az emberek elsősorban rovarokból fedezik majd a fehérjeszükségletüket. Az Entrepreneur Magazine 2014-ben a világ 100 legzseniálisabb vállalkozása közé választotta a céget.

Tim Spector a The Diet Myth című sikerkönyv szerzője, a londoni King’s College professzora az egészséges életmódról szóló mítoszokat rombolja. Mona Chalabi New Yorkban élő adatújságíró, illusztrátor, a Guardian szerkesztője, akinek ábráit rendszeresen használja az ENSZ, a National Geographic és a BBC.

Mona Chalabi adatot ábrázol. (Forrás: az előadó Instagram csatornája)
Mona Chalabi adatot ábrázol. (Forrás: az előadó Instagram csatornája)

Travis Rieder bioetikus azzal a dilemmával foglalkozik, szabad-e a klímaváltozás és túlnépesedés korszakában gyereket vállalni, Colin „No Impact Man” Beavan pedig egy évig élt családjával zéró ökológiai lábnyommal. Sir Roger Scruton kiemelkedő zöld és konzervatív gondolkodó, Boyd Cohen okosvárosokkal foglalkozó stratéga, Árvai Péter a Prezi társalapítója.

A 18 előadóról itt lehet bővebben olvasni, a szervezők még további 30-cal készülnek.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Allianz Értékesítői Nap rendezvényszervezési feladatait kapta meg a cég.

Hello Hollywood címmel indul vele műsor a kereskedelmi csatornán.

Február 5-ig lehet jelentkezni a 14 hetes képzésre.

A Park Center kereskedelmipark-portfólió választotta őket többkörös tenderen.

A márka a Mosolyfestők Alapítványt támogatja.

hirdetés

Konferencia a TOP 50 Innovátor kiadvány bemutatására, 2017. január 24-én.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására 2017.02.02-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások. Díjátadó és workshop 2017. 02. 07-én.

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

hirdetés
hirdetés