hirdetés
hirdetés
hirdetés

Roppan a csirkefánk a Sága tavaszi kampányában

Kampánybejelentőt olvashattok a Master Goodtól.

hirdetés

Kampánycél: 

A Master Good április 1-el indította el a Sága új, tavaszi kommunikációs kampányát. A Sága több mint 20 éve kínál fogyasztóinak fagyasztott, panírozott termékeket. Az elmúlt egy évben ezek megújításán dolgozott. A kampány célja a Sága panírozott termékeinek népszerűsítése: a már ismert Dinoszaurusz mellett az új Royal panírozott csirke mellszelet és a szintén új Csirkefánk termékek piaci bevezetésének támogatása.

Kreatívkoncepció: 

Annak érdekében, hogy a főként a háziasszonyokat megcélzó, termékfókuszú filmünk minél inkább vonzó legyen a célcsoport számára, a Dinoszauruszt, a Royal panírozott csirke mellszeletet és a Csirkefánkot látványosan, a termékek értékeket hangsúlyozva kívántuk bemutatni.

Reklám fő üzenete: 

Roppant, finom, újdonságot! A minőségi, GMO mentes csirkemell felhasználásával készült termékek mindegyike ropogós panírral készült, könnyen és gyorsan elkészíthetőek. A népszerű Dinoszaurusz mellett pedig újdonságokat is találhatnak a márka portfóliójában.

Érdekesség, behind the scenes: 

Az étel beauty képek a legmodernebb technikával, robot kamerával készültek. A legtöbb felvételnél 1000 f/s lassítást alkalmaztunk.

A reklámok:

Alkotók listája:

Megbízó: Master Good Kft.
Ügyvezető / Tulajdonos: Bárány László
Sága Foods Zrt.  Marketing Vezető: Királyné Éva
Master Good cégcsoport Marketing vezető: Fehérné Fedor Ágnes

Reklámügynökség: Skyfilm Production Kft
Kreatívigazgató: Skyfilm Production Kft
Art director: Vermes Iván
Account: Nagy Mónika

Produkciós cég: Skyfilm Production Kft
Produkció:
Producer: Herendi Gábor
Rendező, operatőr: Vermes Iván
Gyártásvezető: Nagy Mónika
Utómunka:
Vágó: Várfoki Zoltán „Zoulu”
Colorist: Vándor Ádám
VFX: Melon VFX Kft
Zene: Hrutka Róbert

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés