hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ron Werber és az LMP külön folytatják

Az MSZP korábbi kampánystratégája október óta dolgozott az LMP-nek.

hirdetés

Ron Werber felmondott az LMP-nél, írja a az Alfahírre hivatkozva a 444. Az izraeli kampánytanácsadó korábban az MSZP-nek dolgozott, és agresszív kampánymódszerei miatt vált ismertté, többek között a 2002-es választások idején, amit a szocialista párt meg is nyert.

A válás hírét az LMP két elnökségi tagjai is megerősítette, de részleteket nem mondtak. Annyi derült ki a nyilatkozatukból, hogy a pártvezetés és Werber között nézetkülönbségek voltak, részben a stratéga "impulzív természete" miatt, részben "kampánytechnikai okokból".

"Tegyünk különbséget az agresszív és a hatékony kommunikáció között. Sok jelző forog a médiában. A politikai döntéseket a párt vezetése hozza, ennek becsomagolásában segít Werber" - nyilatkozta a Kreatívnak az októberi, az ellenzéki pártok kommunikációját körüljáró lapszámban Halász Ambrus, az LMP kommunikációs igazgatója. Akkor azt is mondta, hogy Werber erőssége az utcai mozgósítás és az aktivisták szervezése, és hogy a bizonytalan szavazók megszerzésében számítanak a segítségére.

Ron Werber (Fotó: Székelyhidi Balázs / Magyar Nemzet)
Ron Werber (Fotó: Székelyhidi Balázs / Magyar Nemzet)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A gyengélkedő Walt Disneyt előzték meg értékben.

Az erről szóló törvény több éve hatályos, a helyzet mégis egyre romlik az MKP szerint.

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

hirdetés

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Meghosszabbított nevezési határidő: 2018.05.25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés