hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ron Werber és az LMP külön folytatják

Az MSZP korábbi kampánystratégája október óta dolgozott az LMP-nek.

hirdetés

Ron Werber felmondott az LMP-nél, írja a az Alfahírre hivatkozva a 444. Az izraeli kampánytanácsadó korábban az MSZP-nek dolgozott, és agresszív kampánymódszerei miatt vált ismertté, többek között a 2002-es választások idején, amit a szocialista párt meg is nyert.

A válás hírét az LMP két elnökségi tagjai is megerősítette, de részleteket nem mondtak. Annyi derült ki a nyilatkozatukból, hogy a pártvezetés és Werber között nézetkülönbségek voltak, részben a stratéga "impulzív természete" miatt, részben "kampánytechnikai okokból".

"Tegyünk különbséget az agresszív és a hatékony kommunikáció között. Sok jelző forog a médiában. A politikai döntéseket a párt vezetése hozza, ennek becsomagolásában segít Werber" - nyilatkozta a Kreatívnak az októberi, az ellenzéki pártok kommunikációját körüljáró lapszámban Halász Ambrus, az LMP kommunikációs igazgatója. Akkor azt is mondta, hogy Werber erőssége az utcai mozgósítás és az aktivisták szervezése, és hogy a bizonytalan szavazók megszerzésében számítanak a segítségére.

Ron Werber (Fotó: Székelyhidi Balázs / Magyar Nemzet)
Ron Werber (Fotó: Székelyhidi Balázs / Magyar Nemzet)

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

Március 1-je óta a cég brandváltásával kapcsolatos feladatokat láttak el, augusztus óta a teljes marketingkommunikációért ők felelnek.

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés