hirdetés
hirdetés
hirdetés

Romkert gerillafilm - vitatott győzelem?

A Team Reklámügynökség „újra nyitás” című, a Romkertet népszerűsítő gerillafilmje az Arany Penge elnyerését követően - a Kreatív Online fórumán is - heves vitát váltott ki. A bírálók szerint nem világos, hogy a teljes egészében Fligauf Benedek Rengeteg című filmjéből kivágott részlet hogyan nyerhetett a vírusmarketing/gerilla kategóriában. A Kreatív Online a film elkészítésének és díjazásának hátteréről Récsán Gábort, a MAKSZ főtitkárát, Simon Andrást, a zsűri elnökét és Bruckner Györgyöt, a Team ügyvezetőjét kérdezte.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Tófalvy Tamás, kultúrakutató, újságíró
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Ezúttal egy kis Doggy Dogg Christmas-hangulattal ajándékoz meg minket, na meg a Just Eat marketingeseit is.

A fotók és az írások a szegénység, a digitalizáció és környezetvédelem témáját járják körül.

Születésnapi buli lefújva, az otthoni órák borzalmasak és még anya is paranoiás - az évünk egy gyerek szemszögéből.

Öcsi bácsi azt üzeni: jövőre, ha vége van ennek az egésznek, koncertezzünk és szórakozzunk újra.

A Spotify szokásos év végi kampánya most az előadóknak, podcast-készítőknek köszöni meg, hogy könnyebbé tették 2020-at.

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Indul az HBO Max globális kiterjesztése, ennek részeként az HBO márka alatt Európában futó D2C-szolgáltatások is egységes ernyő alá kerülnek.

Az idei év tökéletes választás a poklok urának, jól is érzik magukat együtt. 

Ebben az évben a döntőbe jutott 47 pályamű közül a legtöbb döntős a Társadalmi célú kampányok – CSR - Márkák, vállalatok /doing good kategóriában született.

Eltűnt az Index impresszumából az Ivermektin nevű vegyületet a koronavírusra hatásos gyógyszerként feltüntető Molnár Dávid neve.

A discovery+ globális terjesztése 25 országban indul, a Discovery márkáinak és partnereinek – például a BBC, az A&E és a Group Nine – több mint 55 ezer epizódjával és az Eurosport tartalmaival, köztük az olimpiai közvetítésekkel.

Felfrissített kategóriarendszerrel a Kreatív digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye 2020-ban! Célunk megtalálni a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról idén is!

hirdetés
hirdetés