hirdetés
hirdetés
hirdetés

Romantika és humor a képeslapversenyen

Itt a Kreatív képeslapversenyének második köre, ebben szóviccek helyett inkább a naplementés fotók dominálnak. 

hirdetés

A Kreatív balatoni képeslapversenyére az első nevezők közzététele után újabb pályázatok érkeztek. A leadási határidő augusztus 2-a, de aki úgy érzi, hogy nem szeretne lemaradni a megmérettetésről, annak augusztus 6-a a végső dátum. A munkákat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre, képeslap tárgymegjelöléssel várjuk.  

Arany Balaton címmel küldte el közös nevezését Lágler Krisztián (fotó) és Illyés Mónika (szöveg). 

 

Balaton Sail az első kör után újra küldött fotót.

 

Három képeslappal és hozzá passzoló üzenetekkel készült versenyünkre Seiben Erika.

Szia anyu! Nagyon jól érzem itt magam, az idő is napos. Zsákbanfutásban én győztem, kaptam érte kisötöst! Holnap indulunk is haza. Szia! Peti


Drága Évám!
Itt minden olyan ideális! A régi szép idők most vannak.
Örömmel fogok nosztalgiázni,
csókollak: Eris


ugye? "minek iszik, aki nem bírja" ú nagyon nagy bulik vannak Füreden, jövőre te is jössz! Szerdán megyünk haza, addig is puszilunk: Tomi, Robi, Kriszti, Nóri.

 

Kőteleky Éva ezzel a képeslappal indul a versenyen.


Kovács Viktória, a Hinora senior account menedzsere  a cég nevében nevezett.

 

Mogyoró Győző küldeménye.

 

Pataki Szandra is mellékelt üzenetet a képeslaphoz.

 

Héczey Rafael szerint a Balaton télen is Balaton.

 

AdriNóriMeli aláírással jött az üzenet: "Üdv a tördemici állomásról, küldjük a tavalyi lapot...Még mindig esik, még jó, hogy Narancsot lehet kapni :-)"

 

Az Intuity Kreatív Alkotóműhelytől Tomcsányi Gusztáv küldte el pályázatát.

 

Gilányi Nóra, a Monogramma kreatívvezetője ezt üzeni:

 

Két képeslapot küldött nekünk Sebők Zoltán.

 

Felhívásunkra Basticz György a rajzasztalhoz lépett. 

 

A beérkezett digitális lapok beküldői között két nyertest hirdetünk: az egyik a közönségszavazat nyertese lesz, a másikat szakmai zsűri (Glódi Balázs fotós; Hegedüs Mihály, a Clair & Curtis art directora; Németh-Heves Júlia, a Yacht Club Hotel ügyvezetője; Vas Dóra, a MatrixPr ügyvezetője; Bátorfy Attila, a Kreatív szerkesztője) választja ki. 

A közönség jövő héten az összes nevezést felvonultató cikkünkben szavazhat. A közönségdíjas és a zsűri által kiválasztott nyertes alkotás beküldője egy-egy két főre szóló wellnesshétvégét nyer a siófoki Yacht Club Hotelbe, ahol közvetlen vízparti, privát pezsgőfürdővel várják majd a legügyesebb képeslapírókat.

A Kreatív képeslapversenyének támogatója a Yacht Club Hotel Superior Spa & Restaurant!

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés