hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Román reklámipar - idén is bizonyít Portorozsban

Bár Grand Prix eddig a németekhez és az osztrákokhoz került Portorozsban, a díjak számát tekintve a tavalyi Golden Drumhoz hasonlóan a román ügynökségek idén is tarolnak. A közép-kelet-európai kreatívok közül a románok toronymagasan vezetnek a megszerzett hét díjjal, majd három-három elismeréssel a lengyelek és a csehek következnek.
hirdetés
Az interactive, a media, a design & art direction, a film kategóriák nagydíjasai, valamint az arany-, ezüst- és bronzérmek mellett odaítélték az OpenAd Golden Drum és a Golden Watch elismeréseket is.  A 43 díj közül a legtöbbet a románok vitték el, a reklámverseny második napját hét elismeréssel zárták.

Az OpenAd Golden Drumon a legjobb ötletet a Graffiti BBDO Bukarest nyújtotta be, és a verseny legjobb print ötletéért járó elismerést is ez az ügynökség kapta. A tévés kategóriában a román Friends Advertisinget ismerték el. A négy OpenAd kategóriában a három román siker mellett a legjobb web deisgn-ért járó elismerést a cseh Wunderman kapta.

Az OpenAd-en kívül az interactive és a media kategóriákban ezüsttel díjaztak két román kampányt, előbbit a Webstyler politikai hirdetésért kapta, utóbbit pedig a Starcom Media vehette át egy Avon-kampányért.

A Golden Watch kilenc elismerése közül kettő lett a román Grey-é és a McCann Ericksoné.

A németek mennyiségileg kevesebb, de fajsúlyosabb díjakat gyűjtöttek be, mint a románok. Övék lett az interactive Grand Prix, valamint két arany, illetve három ezüst.

A német Scholz & Friends media kategóriában kapott aranyat, a design & art direction aranya pedig a Wundermané lett egy Lufthansa kreatívért. Szinten a design & art direction kategóriában nyert ezüstöt a hamburgi TBWA egy opera kampánnyal, amely a media kategóriában is második lett. A német TBWA berlini irodája pedig a Playstation3-mal a médiamunkák között kapott ezüstöt.

Az országok versenyében eddig a harmadik helyezett Lengyelország és Csehország három-három díjjal, míg Ausztria, Hollandia, Szlovénia, Lettország és Szlovákia két elismeréssel szerepel a legjobbak listáján.

Mint arról már beszámoltunk, a magyar ügynökségek csak a shortlistig jutottak: a Kirowski a „régi idők karácsonya" site-al, a TheLab3 a T-Online-nak készített vírusfilmjével, Media, Design és Advertising kategóriában pedig a Leo Burnett SMS-Bandival, a „Secretjewel" koncepcióval és a Headhunterz-kampánnyal került a döntőbe.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

„Ez még csak a kezdet” – nyilatkozta a siker kapcsán az Iposos elnök-vezérigazgatója.

35 kamionra kerültek fel azok a gyerekrajzok, amikkel a baleset-megelőzést szeretnék segíteni.

A színésznő elment egy castingra és beválogatták A Tanár című sorozatba.

Az üzemeltetők szerint a külső alapján ítélő randioldal igazából egy társadalmi kísérlet.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés