hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Román reklámipar - idén is bizonyít Portorozsban

Bár Grand Prix eddig a németekhez és az osztrákokhoz került Portorozsban, a díjak számát tekintve a tavalyi Golden Drumhoz hasonlóan a román ügynökségek idén is tarolnak. A közép-kelet-európai kreatívok közül a románok toronymagasan vezetnek a megszerzett hét díjjal, majd három-három elismeréssel a lengyelek és a csehek következnek.
hirdetés
Az interactive, a media, a design & art direction, a film kategóriák nagydíjasai, valamint az arany-, ezüst- és bronzérmek mellett odaítélték az OpenAd Golden Drum és a Golden Watch elismeréseket is.  A 43 díj közül a legtöbbet a románok vitték el, a reklámverseny második napját hét elismeréssel zárták.

Az OpenAd Golden Drumon a legjobb ötletet a Graffiti BBDO Bukarest nyújtotta be, és a verseny legjobb print ötletéért járó elismerést is ez az ügynökség kapta. A tévés kategóriában a román Friends Advertisinget ismerték el. A négy OpenAd kategóriában a három román siker mellett a legjobb web deisgn-ért járó elismerést a cseh Wunderman kapta.

Az OpenAd-en kívül az interactive és a media kategóriákban ezüsttel díjaztak két román kampányt, előbbit a Webstyler politikai hirdetésért kapta, utóbbit pedig a Starcom Media vehette át egy Avon-kampányért.

A Golden Watch kilenc elismerése közül kettő lett a román Grey-é és a McCann Ericksoné.

A németek mennyiségileg kevesebb, de fajsúlyosabb díjakat gyűjtöttek be, mint a románok. Övék lett az interactive Grand Prix, valamint két arany, illetve három ezüst.

A német Scholz & Friends media kategóriában kapott aranyat, a design & art direction aranya pedig a Wundermané lett egy Lufthansa kreatívért. Szinten a design & art direction kategóriában nyert ezüstöt a hamburgi TBWA egy opera kampánnyal, amely a media kategóriában is második lett. A német TBWA berlini irodája pedig a Playstation3-mal a médiamunkák között kapott ezüstöt.

Az országok versenyében eddig a harmadik helyezett Lengyelország és Csehország három-három díjjal, míg Ausztria, Hollandia, Szlovénia, Lettország és Szlovákia két elismeréssel szerepel a legjobbak listáján.

Mint arról már beszámoltunk, a magyar ügynökségek csak a shortlistig jutottak: a Kirowski a „régi idők karácsonya" site-al, a TheLab3 a T-Online-nak készített vírusfilmjével, Media, Design és Advertising kategóriában pedig a Leo Burnett SMS-Bandival, a „Secretjewel" koncepcióval és a Headhunterz-kampánnyal került a döntőbe.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Arra buzdítják az étterembe járó közösséget, hogy fogjanak össze, és ételrendeléssel támogassák a vendéglátóhelyek fennmaradását.

A díjat a 2018-ban meggyilkolt szlovák újságíró, Jan Kuciak emlékére alapították. A zsűriben ott ül Věra Jourová, az Európai Bizottság alelnöke és Lech Wałęsa, Lengyelország volt elnöke és demokráciapárti aktivista is.

Az Apor Vilmos Katolikus Főiskola arculati, kommunikációs stratégiai megújulását, sajtó- és social kommunikációját támogatja az ügynökség.

Nonprofit szervezetek és cégek is jelentkezhetnek, a határidő március 31.

A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok hatékonyabb kiszűrése érdekében.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés