hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Román reklámipar - idén is bizonyít Portorozsban

Bár Grand Prix eddig a németekhez és az osztrákokhoz került Portorozsban, a díjak számát tekintve a tavalyi Golden Drumhoz hasonlóan a román ügynökségek idén is tarolnak. A közép-kelet-európai kreatívok közül a románok toronymagasan vezetnek a megszerzett hét díjjal, majd három-három elismeréssel a lengyelek és a csehek következnek.
hirdetés
Az interactive, a media, a design & art direction, a film kategóriák nagydíjasai, valamint az arany-, ezüst- és bronzérmek mellett odaítélték az OpenAd Golden Drum és a Golden Watch elismeréseket is.  A 43 díj közül a legtöbbet a románok vitték el, a reklámverseny második napját hét elismeréssel zárták.

Az OpenAd Golden Drumon a legjobb ötletet a Graffiti BBDO Bukarest nyújtotta be, és a verseny legjobb print ötletéért járó elismerést is ez az ügynökség kapta. A tévés kategóriában a román Friends Advertisinget ismerték el. A négy OpenAd kategóriában a három román siker mellett a legjobb web deisgn-ért járó elismerést a cseh Wunderman kapta.

Az OpenAd-en kívül az interactive és a media kategóriákban ezüsttel díjaztak két román kampányt, előbbit a Webstyler politikai hirdetésért kapta, utóbbit pedig a Starcom Media vehette át egy Avon-kampányért.

A Golden Watch kilenc elismerése közül kettő lett a román Grey-é és a McCann Ericksoné.

A németek mennyiségileg kevesebb, de fajsúlyosabb díjakat gyűjtöttek be, mint a románok. Övék lett az interactive Grand Prix, valamint két arany, illetve három ezüst.

A német Scholz & Friends media kategóriában kapott aranyat, a design & art direction aranya pedig a Wundermané lett egy Lufthansa kreatívért. Szinten a design & art direction kategóriában nyert ezüstöt a hamburgi TBWA egy opera kampánnyal, amely a media kategóriában is második lett. A német TBWA berlini irodája pedig a Playstation3-mal a médiamunkák között kapott ezüstöt.

Az országok versenyében eddig a harmadik helyezett Lengyelország és Csehország három-három díjjal, míg Ausztria, Hollandia, Szlovénia, Lettország és Szlovákia két elismeréssel szerepel a legjobbak listáján.

Mint arról már beszámoltunk, a magyar ügynökségek csak a shortlistig jutottak: a Kirowski a „régi idők karácsonya" site-al, a TheLab3 a T-Online-nak készített vírusfilmjével, Media, Design és Advertising kategóriában pedig a Leo Burnett SMS-Bandival, a „Secretjewel" koncepcióval és a Headhunterz-kampánnyal került a döntőbe.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés