hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Román reklámipar - idén is bizonyít Portorozsban

Bár Grand Prix eddig a németekhez és az osztrákokhoz került Portorozsban, a díjak számát tekintve a tavalyi Golden Drumhoz hasonlóan a román ügynökségek idén is tarolnak. A közép-kelet-európai kreatívok közül a románok toronymagasan vezetnek a megszerzett hét díjjal, majd három-három elismeréssel a lengyelek és a csehek következnek.
hirdetés
Az interactive, a media, a design & art direction, a film kategóriák nagydíjasai, valamint az arany-, ezüst- és bronzérmek mellett odaítélték az OpenAd Golden Drum és a Golden Watch elismeréseket is.  A 43 díj közül a legtöbbet a románok vitték el, a reklámverseny második napját hét elismeréssel zárták.

Az OpenAd Golden Drumon a legjobb ötletet a Graffiti BBDO Bukarest nyújtotta be, és a verseny legjobb print ötletéért járó elismerést is ez az ügynökség kapta. A tévés kategóriában a román Friends Advertisinget ismerték el. A négy OpenAd kategóriában a három román siker mellett a legjobb web deisgn-ért járó elismerést a cseh Wunderman kapta.

Az OpenAd-en kívül az interactive és a media kategóriákban ezüsttel díjaztak két román kampányt, előbbit a Webstyler politikai hirdetésért kapta, utóbbit pedig a Starcom Media vehette át egy Avon-kampányért.

A Golden Watch kilenc elismerése közül kettő lett a román Grey-é és a McCann Ericksoné.

A németek mennyiségileg kevesebb, de fajsúlyosabb díjakat gyűjtöttek be, mint a románok. Övék lett az interactive Grand Prix, valamint két arany, illetve három ezüst.

A német Scholz & Friends media kategóriában kapott aranyat, a design & art direction aranya pedig a Wundermané lett egy Lufthansa kreatívért. Szinten a design & art direction kategóriában nyert ezüstöt a hamburgi TBWA egy opera kampánnyal, amely a media kategóriában is második lett. A német TBWA berlini irodája pedig a Playstation3-mal a médiamunkák között kapott ezüstöt.

Az országok versenyében eddig a harmadik helyezett Lengyelország és Csehország három-három díjjal, míg Ausztria, Hollandia, Szlovénia, Lettország és Szlovákia két elismeréssel szerepel a legjobbak listáján.

Mint arról már beszámoltunk, a magyar ügynökségek csak a shortlistig jutottak: a Kirowski a „régi idők karácsonya" site-al, a TheLab3 a T-Online-nak készített vírusfilmjével, Media, Design és Advertising kategóriában pedig a Leo Burnett SMS-Bandival, a „Secretjewel" koncepcióval és a Headhunterz-kampánnyal került a döntőbe.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés