hirdetés
hirdetés
hirdetés

Román Balázs távozik a PPH Mediától

15 év után távozik a Kreatívot is kiadó PPH Mediától Román Balázs, aki a Kreatív főszerkesztői pozíciója után, az elmúlt két évben pedig a kiadó belső ügynökségében, a Starskiban felelt a tartalmi feladatokért. Novembertől Schwedics Ágnes veszi át a feladatait.

hirdetés

Román Balázs 2003-ban csatlakozott a Kreatívhoz marketing rovatszerkesztőként, aztán vezető szerkesztő, 2008-ban a Kreatív online-ért felelős főszerkesztője, majd 2013 januártól az összes Kreatív kiadvány főszerkesztője lett. A Kreatívnál töltött 13 év alatt a cikkek és kritikák mellett számos konferencia, workshop, tréning és szakmai verseny koncepcióját alkotta meg, 2011-ben pedig részt vett a PPH Media saját ügynöksége, a Starski létrehozásában is.

Román Balázs

Az elmúlt két évben a Starski tartalmi vezetőjeként sok más ügyfél mellett dolgozott a Dreher felelős alkoholfogyasztás programjának kialakításán, amiért a sörgyár a Prizma Pr-verseny aranydíját vehette át. Tartalomstratégaként felelt a Mahart, a Messer, a Metrodom, az SAP, a Sanofi, a Servier tartalmi aktivitásaiért, illetve számos megbízó részére tematikus workshopok, szakmai események tartalmi koncepcióját alkotta és valósította meg.

“Munkában és az életem többi részében is egyszerre vagyok hűséges és kalandvágyó. Hatalmas szerencsém volt eddig, mert 15 éven keresztül egyetlen cégen belül sikerült találnom olyan munkakört, ami újra és újra lekötött. Amikor két éve az újságírás után ügynökségi szolgáltató lettem, az izgatott: tudok-e hasznos munkaerő lenni szolgáltatói szerepkörben. Erre a két év egyértelmű és hangos igennel válaszolt. Most azért lépek ki a kiadói közegből, mert úgy érzem, egy minőségi saját szolgáltatási portfolió felépítéséhez alkalmasabb a független státusz, még akkor is, ha több kockázattal jár” - mondja a váltásról Román Balázs, aki a hr és a kommunikáció találkozási pontjait keresi majd új projektjeivel.

Schwedics Ágnes

Román utódja a Starski tartalomvezetői pozíciójában novembertől Schwedics Ágnes lesz. A szakember az elmúlt tíz évben ügyfél és ügynökségi oldalon is dolgozott marketinges, kommunikációs és kreatív pozíciókban. Többek között hozzá kötődik a Nobilis Pálinkák márkapozicionálása és integrált stratégiája, és részt vett a Szerencsejáték Zrt. integrált márka- termék- és vállalati kommunikációs stratégiájának megalkotásában is. Feladata a Starskinál a jelenlegi megbízói portfólióhoz kapcsolódó stratégiai és kreatív munka, ehhez kapcsolódó üzletfejlesztési feladatok, valamint tenderek előkészítése és menedzselése.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A sörmárka ezzel az 51-es körzetet megrohamozó tömegre reagált.

Egy mesékkel tarkított útikalauz érdemelte ki a New Talent kategória díját.

A Trafó vagy a Müpa kommunikációs szakemberei ítélik majd meg a pályázatokat.

A trailer egészen új értelmet adott az angol BC kifejezésnek.

Március óta dolgoznak együtt és az eddigi tapasztalatok alapján még sokáig tart majd a közös munka.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés