hirdetés
hirdetés
hirdetés

Román Balázs távozik a PPH Mediától

15 év után távozik a Kreatívot is kiadó PPH Mediától Román Balázs, aki a Kreatív főszerkesztői pozíciója után, az elmúlt két évben pedig a kiadó belső ügynökségében, a Starskiban felelt a tartalmi feladatokért. Novembertől Schwedics Ágnes veszi át a feladatait.

hirdetés

Román Balázs 2003-ban csatlakozott a Kreatívhoz marketing rovatszerkesztőként, aztán vezető szerkesztő, 2008-ban a Kreatív online-ért felelős főszerkesztője, majd 2013 januártól az összes Kreatív kiadvány főszerkesztője lett. A Kreatívnál töltött 13 év alatt a cikkek és kritikák mellett számos konferencia, workshop, tréning és szakmai verseny koncepcióját alkotta meg, 2011-ben pedig részt vett a PPH Media saját ügynöksége, a Starski létrehozásában is.

Román Balázs

Az elmúlt két évben a Starski tartalmi vezetőjeként sok más ügyfél mellett dolgozott a Dreher felelős alkoholfogyasztás programjának kialakításán, amiért a sörgyár a Prizma Pr-verseny aranydíját vehette át. Tartalomstratégaként felelt a Mahart, a Messer, a Metrodom, az SAP, a Sanofi, a Servier tartalmi aktivitásaiért, illetve számos megbízó részére tematikus workshopok, szakmai események tartalmi koncepcióját alkotta és valósította meg.

“Munkában és az életem többi részében is egyszerre vagyok hűséges és kalandvágyó. Hatalmas szerencsém volt eddig, mert 15 éven keresztül egyetlen cégen belül sikerült találnom olyan munkakört, ami újra és újra lekötött. Amikor két éve az újságírás után ügynökségi szolgáltató lettem, az izgatott: tudok-e hasznos munkaerő lenni szolgáltatói szerepkörben. Erre a két év egyértelmű és hangos igennel válaszolt. Most azért lépek ki a kiadói közegből, mert úgy érzem, egy minőségi saját szolgáltatási portfolió felépítéséhez alkalmasabb a független státusz, még akkor is, ha több kockázattal jár” - mondja a váltásról Román Balázs, aki a hr és a kommunikáció találkozási pontjait keresi majd új projektjeivel.

Schwedics Ágnes

Román utódja a Starski tartalomvezetői pozíciójában novembertől Schwedics Ágnes lesz. A szakember az elmúlt tíz évben ügyfél és ügynökségi oldalon is dolgozott marketinges, kommunikációs és kreatív pozíciókban. Többek között hozzá kötődik a Nobilis Pálinkák márkapozicionálása és integrált stratégiája, és részt vett a Szerencsejáték Zrt. integrált márka- termék- és vállalati kommunikációs stratégiájának megalkotásában is. Feladata a Starskinál a jelenlegi megbízói portfólióhoz kapcsolódó stratégiai és kreatív munka, ehhez kapcsolódó üzletfejlesztési feladatok, valamint tenderek előkészítése és menedzselése.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

hirdetés
hirdetés