hirdetés
hirdetés
hirdetés

Román Balázs távozik a PPH Mediától

15 év után távozik a Kreatívot is kiadó PPH Mediától Román Balázs, aki a Kreatív főszerkesztői pozíciója után, az elmúlt két évben pedig a kiadó belső ügynökségében, a Starskiban felelt a tartalmi feladatokért. Novembertől Schwedics Ágnes veszi át a feladatait.

hirdetés

Román Balázs 2003-ban csatlakozott a Kreatívhoz marketing rovatszerkesztőként, aztán vezető szerkesztő, 2008-ban a Kreatív online-ért felelős főszerkesztője, majd 2013 januártól az összes Kreatív kiadvány főszerkesztője lett. A Kreatívnál töltött 13 év alatt a cikkek és kritikák mellett számos konferencia, workshop, tréning és szakmai verseny koncepcióját alkotta meg, 2011-ben pedig részt vett a PPH Media saját ügynöksége, a Starski létrehozásában is.

Román Balázs

Az elmúlt két évben a Starski tartalmi vezetőjeként sok más ügyfél mellett dolgozott a Dreher felelős alkoholfogyasztás programjának kialakításán, amiért a sörgyár a Prizma Pr-verseny aranydíját vehette át. Tartalomstratégaként felelt a Mahart, a Messer, a Metrodom, az SAP, a Sanofi, a Servier tartalmi aktivitásaiért, illetve számos megbízó részére tematikus workshopok, szakmai események tartalmi koncepcióját alkotta és valósította meg.

“Munkában és az életem többi részében is egyszerre vagyok hűséges és kalandvágyó. Hatalmas szerencsém volt eddig, mert 15 éven keresztül egyetlen cégen belül sikerült találnom olyan munkakört, ami újra és újra lekötött. Amikor két éve az újságírás után ügynökségi szolgáltató lettem, az izgatott: tudok-e hasznos munkaerő lenni szolgáltatói szerepkörben. Erre a két év egyértelmű és hangos igennel válaszolt. Most azért lépek ki a kiadói közegből, mert úgy érzem, egy minőségi saját szolgáltatási portfolió felépítéséhez alkalmasabb a független státusz, még akkor is, ha több kockázattal jár” - mondja a váltásról Román Balázs, aki a hr és a kommunikáció találkozási pontjait keresi majd új projektjeivel.

Schwedics Ágnes

Román utódja a Starski tartalomvezetői pozíciójában novembertől Schwedics Ágnes lesz. A szakember az elmúlt tíz évben ügyfél és ügynökségi oldalon is dolgozott marketinges, kommunikációs és kreatív pozíciókban. Többek között hozzá kötődik a Nobilis Pálinkák márkapozicionálása és integrált stratégiája, és részt vett a Szerencsejáték Zrt. integrált márka- termék- és vállalati kommunikációs stratégiájának megalkotásában is. Feladata a Starskinál a jelenlegi megbízói portfólióhoz kapcsolódó stratégiai és kreatív munka, ehhez kapcsolódó üzletfejlesztési feladatok, valamint tenderek előkészítése és menedzselése.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés