hirdetés
hirdetés
hirdetés

Román Balázs távozik a PPH Mediától

15 év után távozik a Kreatívot is kiadó PPH Mediától Román Balázs, aki a Kreatív főszerkesztői pozíciója után, az elmúlt két évben pedig a kiadó belső ügynökségében, a Starskiban felelt a tartalmi feladatokért. Novembertől Schwedics Ágnes veszi át a feladatait.

hirdetés

Román Balázs 2003-ban csatlakozott a Kreatívhoz marketing rovatszerkesztőként, aztán vezető szerkesztő, 2008-ban a Kreatív online-ért felelős főszerkesztője, majd 2013 januártól az összes Kreatív kiadvány főszerkesztője lett. A Kreatívnál töltött 13 év alatt a cikkek és kritikák mellett számos konferencia, workshop, tréning és szakmai verseny koncepcióját alkotta meg, 2011-ben pedig részt vett a PPH Media saját ügynöksége, a Starski létrehozásában is.

Román Balázs

Az elmúlt két évben a Starski tartalmi vezetőjeként sok más ügyfél mellett dolgozott a Dreher felelős alkoholfogyasztás programjának kialakításán, amiért a sörgyár a Prizma Pr-verseny aranydíját vehette át. Tartalomstratégaként felelt a Mahart, a Messer, a Metrodom, az SAP, a Sanofi, a Servier tartalmi aktivitásaiért, illetve számos megbízó részére tematikus workshopok, szakmai események tartalmi koncepcióját alkotta és valósította meg.

“Munkában és az életem többi részében is egyszerre vagyok hűséges és kalandvágyó. Hatalmas szerencsém volt eddig, mert 15 éven keresztül egyetlen cégen belül sikerült találnom olyan munkakört, ami újra és újra lekötött. Amikor két éve az újságírás után ügynökségi szolgáltató lettem, az izgatott: tudok-e hasznos munkaerő lenni szolgáltatói szerepkörben. Erre a két év egyértelmű és hangos igennel válaszolt. Most azért lépek ki a kiadói közegből, mert úgy érzem, egy minőségi saját szolgáltatási portfolió felépítéséhez alkalmasabb a független státusz, még akkor is, ha több kockázattal jár” - mondja a váltásról Román Balázs, aki a hr és a kommunikáció találkozási pontjait keresi majd új projektjeivel.

Schwedics Ágnes

Román utódja a Starski tartalomvezetői pozíciójában novembertől Schwedics Ágnes lesz. A szakember az elmúlt tíz évben ügyfél és ügynökségi oldalon is dolgozott marketinges, kommunikációs és kreatív pozíciókban. Többek között hozzá kötődik a Nobilis Pálinkák márkapozicionálása és integrált stratégiája, és részt vett a Szerencsejáték Zrt. integrált márka- termék- és vállalati kommunikációs stratégiájának megalkotásában is. Feladata a Starskinál a jelenlegi megbízói portfólióhoz kapcsolódó stratégiai és kreatív munka, ehhez kapcsolódó üzletfejlesztési feladatok, valamint tenderek előkészítése és menedzselése.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kutatócég a közösségi médiás események, vásárlói vélemények feltérképezésében segít.

Az egyszázalékos kampány „Együtt lehetséges!" szlogen alatt fut

Július 15-ig várják a nevezéseket. Négy új kategóriát is indítanak.

Autós, bokszos, hír- és műkereskedő portál is a sales house-hoz került.

Tenderen választották ki őket a borshow szervezői.

hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés