hirdetés

Átformálja a Netflixet, hogy Oscart nyer egy nem is a netre való filmje?

December 14-től a Netflixen már hazánkban is  elérhető Alfonso Cuarón Roma c., Oscar-esélyes alkotása, amely hónapok óta fontos vita kereszttüzében áll, és amely a Netflix jövőjét is alaposan befolyásolhatja. A Kreatív októberi lapszámában mutattuk be a filmet övező vitát, amikor a Roma nyerte a Velencei Filmfesztivál fődíját. Ennek a cikknek a frissített verziója olvasható most online.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Amennyiben szeretne előfizetni, itt megteheti.

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A divatház sem akar kimaradni a sorozat 25. születésnapja körüli őrületből.

A magyar cég és a teljes cégcsoport a klímaváltozás fő kérdéseire fókuszál tartalmaival.

A Wavemaker ötlete a JCDecaux kreatívpályázatán lett nyertes, most meg is valósították.

A Central Médiacsoport ábrákban és infókban gazdag összeállítása a visegrádi országok magazinpiacáról. Top hirdetői szektorok, példányszámok, furcsaságok és sikerreceptek. (X)

Októbertől gyakorlatorientált UI-kurzust indítanak.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!