hirdetés
hirdetés
hirdetés

Riport a magyar gasztroforradalomról

Ismét elindult a Staropramen Ízművek nevet viselő kampánya, melynek célja, hogy meghonosítsa Magyarországon a „sörgasztro” fogalmát. A kampány fő eleme egy márkázott tartalomként működő riport, amely a magyar gasztroforradalmat mutatja be.

hirdetés

A Staropramen idén második alkalommal hirdette meg a kampányt, amelynek célja, hogy a hazai gasztroforradalom eredményeit hangsúlyozza, illetve felhívja a figyelmet a „sörgasztro” jelenségre, vagyis a prémium sörök iránti növekvő igényre is.

A kampány stratégiai megalkotója az Up Advertising kreatívügynökség.

Az Ízművek kampány része egy dokumentumfilm és a nagyriport határán egyensúlyozó riportanyag, amely a gasztroforradalom hazai történetét dolgozza fel a kezdetektől egészen a napjainkig, kiemelten vizsgálva Molnár B. Tamás és a hozzá csatlakozó szakácsok, értelmiségiek szerepét. Az alkotók a közlemény szerint a kulináris kultúra válságát és feltámadását bennfentesek elmesélései alapján rekonstruálják. A dokumentumfilm bemutatja, hogyan silányodott el a szocializmus éveiben a magyar gasztronómia, majd hogyan talált magára a magas szintű konyhaművészetből kiinduló forradalomban, és végül mindez, miképpen gyűrűzött le az otthonokba, az egyszerűbb bisztrókba, a piacokra és a street food világába. Műfaja az angolszász újságírásban elterjedt “oral history”, azaz elbeszélt, vagy szájhagyomány útján terjedő történelem. Ennek során személyes történeteken keresztül mesélik el az alábbi résztvevők rövid videókban, hogyan emlékeznek a gasztroforradalom hétköznapjaira és kirobbanására: Gianni, Bíró Lajos, Csanda Eszter, Csiki Sándor, Hlatky-Schlichter Hubert, Hamvas Zoltán, Huszár Krisztián, Jókuti András, Mautner Zsófia, Molnár B. Tamás, Niszkács Anna, Széll Tamás, Zsidai Roy.

A multimédiás riport itt érhető el.

Molnár B. Tamás - részlet a riportból
Molnár B. Tamás - részlet a riportból

A márkázott tartalmi projektben a Staropramen mint a téma elkötelezett támogatója jelent meg. A megvalósítás során keverednek a dokumentumfilmes elemek, a szöveges riportelemek, az infografikák és az egyedi design- és navigációs megoldások. A projekt megvalósulását a Staropramen tette lehetővé vezető ügynöksége, az Up Advertising közreműködésével. A gasztroforradalom multimédiás történetét a Branditorial készítette el.

Az Ízművek kampány során pedig az érdeklődők számos nyári eseményen találkozhatnak majd a  Staropramen food truckjával, valamint az ország több pontján jelentkezhetnek az Ízműves estékre.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A filmben fekete anyák beszélgetnek gyerekeikkel a velük szemben megnyilvánuló előítéletekről.

Ez a kiadók számára is jó hír lehet.

Októberben rendezik meg a World Sustainability Congresst.

Az ellenfelek elleni negatív kampány mellett ez is várható a választások előtt.

A műsorvezető ugyanakkor nem szerződik a TV2-höz.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

hirdetés
hirdetés