hirdetés
hirdetés
hirdetés

Rettegjetek, márkamenedzserek!

A márkák befolyása a digitális közösségek térnyerésével párhuzamosan drasztikusan csökken, a klasszikus reklám ideje lejárt. A fogyasztók új generációja jön, akikhez teljesen más eszközökkel kell szólni – erről szól röviden a Tomi T. Ahonen–Alan Moore szerzőpáros nemrégiben megjelent könyve.
hirdetés

Az X és az Y generációk után mostantól a „Gen C”-ről illik beszélnünk, ha egy kis szakmai irigységet szeretnék kelteni beszélgetőtársunkban. A Gen-C, azaz generation community tagjai már nem a számítógép és az internet segítségével teremtenek kapcsolatot egymással, hanem a folyamatos elérést biztosító mobiltelefonok útján. Ez a hagyományos internet utáni világ: a Gen-C tagjai elsősorban 25 év alatti fiatalok, akiket a 3G-s technológiára épülő mobilok használata formál közösséggé.

Ezek az emberek persze már eddig is igencsak hajlamosak voltak a digitális alapokon nyugvó közösségek létrehozására: az eBay, a társkereső portálok, a peer-to-peer hálózatok azonban a szerzők szerint csak igen kezdetleges példái a digitálisan összekapcsolt világ új típusú közösségeinek. A mostanában születő digitális csoportosulások esetében már nincs tartalma a „bejelentkezés” szónak, hiszen a telefonok segítségével folyamatosan hálózatban leszünk.

Az egykor a Nokia-fejlesztőjeként dolgozó, ma inkább tanácsadóként és oxfordi előadóként tevékenykedő Tomi T. Ahonen és szerzőtársa, az úgynevezett „engagement marketing” szekértőjének számító Alan Moore könyvében ugyanis nem győzi hangsúlyozni: a klasszikus reklám és marketing ideje lejárt!

Ahonen és Moore kommunikációs szakemberek féltett kincsét, a márkát veszik célba. Ha azt nem is merik kimondani, hogy a klasszikus márkaépítés halott, azt leírják, hogy haldoklik, és a digitális közösségek világában a közösségek átveszik az uralmat a márkák felett. Ahonen és Moore hiszik, hogy a jövőben „a közösségek befolyást nyernek a márkák felett.” A dolog bonyolultabb ennél, mivel a közösségek értékrendje is fogyasztási szokásokat határoz majd meg. Tehát nem a márkák eltűnéséről, inkább a márkapreferenciák kialakulásának és befolyásolhatóságának átalakulásáról van szó.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Valótlan tényeket állítottak a termékről. A cég „visszaeső jogsértő" a hatóság szerint.

A Trónok harca előzménysorozat pedig 2022-ben érkezik. Összeszedtük a legfontosabb infókat az HBO amerikai sajtónapjáról.

Rendezők, producerek, operatőrök, vágók, hangmérnökök, fesztiválszervezők és filmforgalmazók is ott vannak már a tagok között.

Az RTL Klub is kapott egy 200 ezer forintos bírságot az NMHH Médiatanácsától.

Merülés a Duna Arénában, kajakozás a nulla fokos Dunán - így készültek az Exatlon teaser videói. 

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 12-én!

Az Instagram üzleti használata elméletben és gyakorlatban március 4-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján!

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés